پیگیری‌های مؤثر شورای شهر در حل معضلات دیرینه اصفهان

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان کمک کنیم؛ به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چندساله مانند آب که می‌توانند در این حوزه کمک کنند.

تاریخ انتشار: 16:13 - دوشنبه 1403/02/10
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
پیگیری‌های مؤثر شورای شهر در حل معضلات دیرینه اصفهان

به گزارش اصفهان زیبا؛ معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان کمک کنیم؛ به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چندساله مانند آب که می‌توانند در این حوزه کمک کنند.

مهران زینلیان در صد‌و‌سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بااینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، این موضوع نشان می‌دهد که چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را می‌دهند.

او افزود: هرجا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کردند، امیدآفرینی برای مردم شکل‌گرفته است، آنجا که مطالبه‌گری شوراها رخ ‌داده است، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورا آن را صریح مطرح می‌کردند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

5 × 4 =