تصویب قانون مدیریت واحد شهری، بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در روز شوراها با میزبانی از استاندار و فرماندار بر همدلی، وحدت میان مدیریت شهر، استان و شورا در راستای رفع مشکلات شهر و استان تأکید کردند و خواستار حمایت و پیگیری مدیریت استان برای افزایش اختیارات شوراها و تحقق قانون مدیریت واحد شهری شدند.

تاریخ انتشار: 16:14 - دوشنبه 1403/02/10
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
تصویب قانون مدیریت واحد شهری، بزرگ‌ترین خدمت  به مردم و شورا

به گزارش اصفهان زیبا؛ اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در روز شوراها با میزبانی از استاندار و فرماندار بر همدلی، وحدت میان مدیریت شهر، استان و شورا در راستای رفع مشکلات شهر و استان تأکید کردند و خواستار حمایت و پیگیری مدیریت استان برای افزایش اختیارات شوراها و تحقق قانون مدیریت واحد شهری شدند.

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نامه امام خمینی (ره) درباره اهمیت شکل‌گیری شوراها اظهار کرد: به دلیل وقوع جنگ تحمیلی، قانون شوراها اجرا نشد. او افزود: در شورای اول ۲۳ وظیفه برای شورا احصا شد، اما امروز نیز می‌توان تا حدود ۵۰ وظیفه را احصا کنیم. رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب نیز به موضوع مشارکت اشاره کردند، یادآور شد: هرگاه برای واگذاری وظایف به شورا پیگیری را آغاز کردید، نمایندگان مجلس و دولت با آن مخالفت کردند.

حاج رسولی‌ها افزود: بودجه استان را بر اساس شاخص‌ها تخصیص می‌دهند، اما در دریافت بودجه جزو آخرین‌ها هستیم، ازاین‌رو درخواست می‌کنیم موضوع آب را که زندگی و حیات اصفهان به آن وابسته است، رها نکنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

8 − 6 =