بسیاری از ایده‌ها و اقدامات شهرداری اصفهان در کشور، به‌عنوان الگو مطرح و اجرا شده است

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تعامل میان شورا و شهرداری و هماهنگی که این تعامل به همراه داشته است …

تاریخ انتشار: 16:21 - دوشنبه 1403/02/10
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بسیاری از ایده‌ها و اقدامات شهرداری اصفهان در کشور، به‌عنوان الگو مطرح و اجرا شده است

به گزارش اصفهان زیبا؛ مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تعامل میان شورا و شهرداری و هماهنگی که این تعامل به همراه داشته است، اظهار کرد: سالی سرنوشت‌ساز برای نظام جمهوری اسلامی در پیش داریم، انتخابات را سال آینده خواهیم داشت که این اتفاقات نیازمند همدلی و همراهی سازمان‌ها با مردم است؛ در این راستا شهرداری بیشترین بعد ارتباط با مردم را دارد. اهتمامی که به این موضوع باید داشته باشید، هدایت، حمایت و پشتیبانی برای پیگیری مشکلات در شهر و شهرداری است.

او افزود: بسیاری از ایده‌های شهرداری اصفهان در کشور به‌عنوان الگو مطرح شده است، از آن استفاده می‌کنند؛ حاضر هستیم همه تولیدات، ایده‌ها و فکرها، برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی را به‌عنوان الگو در اختیار دیگر نقاط قرار دهیم. رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در جایی که اصفهان رتبه ۲۸ کشور در انتخابات را دارد، اما در تشییع پیکر شهید زاهدی اولین است و نشان می‌دهد باید فضاهایی را ایجاد کنیم تا مردم در صحنه‌های مختلف حضور یابند؛ مردم از مقامات استان انتظار دارند با عملکرد و اقدامات موجب امیدآفرینی شوند که این مهم نیازمند برنامه‌ریزی است.

او با اشاره به جاری شدن زاینده‌رود و اثرگذاری در جامعه که حتی موجب رضایت‌مندی کشاورزان در شرایط سخت شده است، گفت: پیگیری موضوعاتی همچون انتقال آب دریا به اصفهان، سامانه دوم، پساب و احیای تالاب نیز بسیار اهمیت دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

چهار × 3 =