قطار شهری پروژه‌ای ملی است اما این بار را مدیریت شهر برمی‌دارد

ابوالفضل قربانی، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورا و مدیریت شهر ماهانه جلساتی را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌کنند، اظهار کرد: درخواست می‌کنم در بعضی جلسات استاندار نیز حضور داشته باشد.

تاریخ انتشار: 16:25 - دوشنبه 1403/02/10
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
قطار شهری پروژه‌ای ملی است اما این بار را مدیریت شهر برمی‌دارد

به گزارش اصفهان زیبا؛ ابوالفضل قربانی، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورا و مدیریت شهر ماهانه جلساتی را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌کنند، اظهار کرد: درخواست می‌کنم در بعضی جلسات استاندار نیز حضور داشته باشد.
او با تأکید بر اینکه با فعالیت یک خط مترو نمی‌توان گفت مترو داریم، تصریح کرد: عزم این دوره از شورا بر اجرای خط دوم مترو بوده است.
قربانی تأکید کرد: بودجه خط دو قطار شهری به قیمت امروز ۸۵هزار میلیارد تومان است که بعید می‌دانم بودجه عمرانی استان چنین عددی باشد.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این موضوع بیانگر این است که پروژه قطار شهر، ملی است؛ اما اکنون فقط مدیریت شهر است که این بار را برمی‌دارد.
او با اشاره به قرارداد با مپنا به ارزش ۴۵هزار میلیارد تومان در پروژه خط دو مترو اصفهان افزود: سهمی که ما باید بپردازیم تا این قرارداد اجرایی شود، به دست استاندار تحقق می‌یابد که درخواست می‌کنم گروهی را برای این کار مشخص کنید؛ این در حالی است که شهرهای دیگر به دنبال انعقاد قرارداد با مپنا هستند و این امکان برای آن‌ها فراهم نیست و می‌طلبد ما از این فرصت استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

11 + 18 =