مجامعی که هوا می‌رود

مجمع هیئت ژیمناستیک استان اصفهان، اولین مجمعی نیست که انتخابات آن ملغا شده است و قطعا آخرین آن هم نخواهد بود؛ کما اینکه در سطح فدراسیون‌های ورزشی نیز بارها این اتفاق رخ داده است.

تاریخ انتشار: 10:45 - شنبه 1403/02/22
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
مجامعی  که هوا می‌رود

به گزارش اصفهان زیبا؛ مجمع هیئت ژیمناستیک استان اصفهان، اولین مجمعی نیست که انتخابات آن ملغا شده است و قطعا آخرین آن هم نخواهد بود؛ کما اینکه در سطح فدراسیون‌های ورزشی نیز بارها این اتفاق رخ داده است.

سابقه ملغاشدن نتیجه انتخابات هیئت‌های ورزشی اصفهان به حدود یک دهه قبل بازمی‌گردد که جواد پرورش، مدیر باسابقه ورزش نصف جهان، برای چندمین دوره متوالی بیشترین آرای انتخابات هیئت پرورش‌اندام و بدن‌سازی استان را کسب کرد؛ اما شکایت یکی از کاندیداهای مغلوب باعث شد حکم ریاست او صادر نشود و درنهایت نیز اعلام شد پرورش به دلیل بازنشسته‌بودن واجد شرایط لازم برای ریاست در هیئت نیست و انتخابات باید بار دیگر برگزار شود.

از آن زمان تاکنون، چندین مجمع انتخاباتی ملغاشده که در عمده موارد شکایت کاندیداهای دیگر دلیل این موضوع بوده است. از جمع مجامع ملغاشده، هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام سابقه بیشتری دارد و در این موضوع هت‌تریک کرده است.پس از ملغاشدن مجمع در دوره پرورش، این اتفاق برای حسین یارمحمدیان نیز رخ داد و بااینکه نزدیک به دو سال از دوره ریاست او در هیئت سپری می‌شد، پیگیری یکی از کاندیداها درنهایت منجر به کنار رفتن این مدیر سیاسی از ریاست هیئت شد.

در نوبت سوم نیز حدود یک سال پس از دوره ریاست محمد جوزدانی در هیئت و با توجه به ابهام‌هایی که در خصوص مجمع وجود داشت، رأی به کنار رفتن او داده شد.هیئت ژیمناستیک جدیدترین هیئتی است که درگیر سرنوشت ملغاشدن انتخابات شده و بااینکه در صفحات اطلاع‌رسانی و سایت رسمی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خبری در این خصوص منتشرنشده، اخبار منتشره در فضای مجازی حاکی از ملغاشدن مجمع و معرفی سرپرست جدید تا زمان برگزاری انتخابات است.

زمانی که جواد محمدی سکان مدیریت ورزش اصفهان را در اختیار گرفت، ژیمناستیک یکی از هیئت‌های بلاتکلیف بود که موضوع‌های مربوط به برکناری رئیس قبل، حاشیه‌های زیادی را پیرامون آن ایجاد کرده بود.

تیم جدید مدیریت اداره‌کل در فاصله کوتاهی پس از روی کار آمدن، زمینه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت را فراهم کرد؛ بااین‌حال از زمان اعلام اعضای مجمع، در خصوص صحت مدارک یکی از اعضا تردیدهایی وجود داشت؛ اما اقدامی برای رفع این تردید انجام نشد تا از همان ساعت انتخاب سجاد نکویی به‌عنوان رئیس هیئت، بحث ملغاشدن مجمع مطرح باشد که دو سالی هم به طول انجامید.با توجه به اطلاع‌رسانی‌نشدن موضوع از سمت اداره ورزش و جوانان و ابهام‌هایی که در این خصوص وجود دارد، فعلا نمی‌توان تحلیل درستی از موضوع داشت؛ اما در روزهای آینده گزارش کاملی در این زمینه منتشر خواهد شد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

چهار × دو =