رییس پلیس راه اصفهان:

تصادف های جرحی در استان اصفهان ۷۰ درصد افزایش یافت

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تصادف‌های فوتی و جرحی نوروز امسال در این استان به ترتیب پنج و ۷۰ درصد افزایش یافته است.

تاریخ انتشار: 17:23 - سه شنبه 1402/01/1
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
تصادف های جرحی در استان اصفهان ۷۰ درصد افزایش یافت

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ اصغر زارع با بیان اینکه تصادف های فوتی و جرحی برون شهری در استان اصفهان افزایش پیدا کرده است ادامه داد: خستگی، خواب‌آلودگی و سرعت غیرمجاز مهمترین دلایل بروز تصادف های برون شهری در استان اصفهان است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که وضعیت تصادفات در روزهای آینده بهتر شود و رانندگان توصیه های پلیس را بیشتر رعایت کنند.
وی افزود: بدلیل یک نواختی و کویری بودن راههای استان، واژگونی خودروها به مصدوم شدن و جان باختن هموطنان در جاده ها منجر خواهد شد.
سرهنگ زارع گفت: کلیه راههای استان از روز گذشته پر تراکم است و تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: همه راه‌های استان باز است و در زمان حاضر مشکلی از نظر تردد در این استان وجود ندارد.

سرهنگ زارع با بیان اینکه خواب آلودگی و سرعت غیر مجاز موجب بروز تصادفات در استان شده است به رانندگان توصیه کرد: مسافران نوروزی برای جلوگیری از خواب آلودگی در طول مسیر و هنگام خستگی از مجتمع های خدمات رفاهی موجود در استان و همچنین ایستگاه‌های امنیت و سلامت استفاده کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: از همه رانندگان و سرنشینان خودروها و مسافران نوروزی انتظار داریم که مسوولیت پذیر باشند و رانندگی هوشمندانه داشته باشند تا در طول سفر با سانحه و حادثه مواجه نشوند.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

20 − هفده =