استاندار اصفهان:

بی حجابی ابزار دشمن برای تضعیف نظام است

استاندار اصفهان گفت: بحث حجاب در جامعه ما ابزاری برای دشمن شده تا با استفاده از آن علیه و در راستای تضعیف نظام تلاش کند.

تاریخ انتشار: 11:54 - سه شنبه 1402/01/15
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
بی حجابی ابزار دشمن برای تضعیف نظام است

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری مهر، سیدرضا مرتضوی شامگاه دوشنبه در دومین نشست شورای اداری استان که به صورت فوق‌العاده به تبیین رویکرد استان در موضوع عفاف و حجاب اختصاص یافت، اظهار داشت: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان که در هفته‌های گذشته مجاهدانه در میدان خدمت رسانی ایستادند و کمک کردند تا میزبانی شایسته‌ای از مسافران نوروزی داشته باشیم تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: از مدت‌ها قبل تلاش‌های بسیاری در حوزه عفاف و حجاب انجام شد و نزدیک به یک سال است به صورت مستمر، در قرارگاه «شهید شاه‌سنایی» در حوزه حجاب و عفاف، فعالیت می‌کنیم. بدون شک مدیریت استان همت آن را دارد در انجام این فریضه الهی با جدیت عمل کند.

استاندار اصفهان با اشاره به ابلاغ ۱۷ ماده‌ای وزارت کشور در خصوص حجاب و عفاف، گفت: تا امروز تلاش ما بر اساس امکانات قانونی و ظرفیت‌های درون استانی بود، اما اکنون بر انجام مفاد ابلاغیه دستورالعمل وزارت کشور که در تاریخ ۱۲ فروردین ماه صادر شد که این ابلاغیه متأثر از دستور ریاست دستگاه قضا در تاریخ ۹ فروردین ماه بود، مسّر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث حجاب در جامعه ما ابزاری برای دشمن شده تا با استفاده از آن علیه و در راستای تضعیف نظام تلاش کند.

مرتضوی عنوان کرد: نوع مواجهه با بی حجابی در این دستورالعمل مشخص شده، بنابراین قاطعانه با این موضوع برخورد خواهد شد زیرا مسّر هستیم تا شئون جامعه اسلامی رعایت شود.

وی افزود: ورود به حوزه حجاب و عفاف بعنوان یک فریضه مهم الهی برای تحکیم بنیان خانواده، حفظ و توسعه اخلاق در جامعه بر همگان ضروری است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: فهم مشترک از این ابلاغیه، اقدام هماهنگ و هم افزا، پیگیری و استمرار برای اجرای آن، وظیفه همه ما است.

دستورالعمل بیان شده در نشست شورای اداری استان، امید بخش بود

همچنین آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: انتظار همه مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی ورود جدی به حوزه حجاب و عفاف است.

وی ادامه داد: در این راستا تصمیمات خوبی در وزارت کشور گرفته و دستورالعمل بیان شده در نشست شورای اداری استان، امید بخش بود.

آیت الله مهدوی بیان کرد: در جامعه اسلامی رعایت حجاب در ملأعام برای همگان لازم است ولو کسانی که مسلمان نیستند؛ این نکته بسیار اساسی است.

وی خاطرنشان کرد: حجاب در جامعه اسلامی یک پرچم برافراشته است که دشمن با تمام توان قصد دارد آن را زمین بیندازد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: خواسته ما از مدیریت استان، نظارت بر اجرای مفاد دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور در حوزه حجاب و عفاف است تا شأن جامعه اسلامی حفظ شود.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

10 − 2 =