صیرفی‌نژاد خبر داد:

رسیدگی به بیش از ۲۰ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۲ اصفهان

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان از رسیدگی به بیش از ۲۰ پرونده در نخستین کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر در این منطقه خبر داد.

تاریخ انتشار: 16:04 - سه شنبه 1402/02/19
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رسیدگی به بیش از ۲۰ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۲ اصفهان

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه دو شهرداری که با حضور دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان «عباس حاج‌رسولی‌ها» و «مصطفی نباتی‌نژاد» برگزار شد، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که مشکلات مردم بدون هرگونه حاشیه از طریق ملاقات‌های مردمی رفع شود. / پرونده

وی افزود: روزهای دوشنبه هر هفته منطقه 2 شهرداری اصفهان ملاقات مردمی برگزار می‌کند و شهروندان به صورت چهره به چهره به طرح مشکلات خود می‌پردازند و همکاران با آغوش باز آن‌ها را راهنمایی و مسائل مطرح شده را بررسی می‌کنند.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف از این اقدام کاهش رفت‌وآمد و حضور شهروندان و ایجاد اعتماد بین مردم و شهرداری است تا با هم‌فکری گره کارهای مردم باز شود.

وی ادامه داد: تحقق این هدف نیازمند حمایت شورا و شهرداری است، زیرا همه مکمل هم هستیم و باید برای تقویت دوسویه و ایجاد اعتماد مردمی تلاش کنیم.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه در نخستین جلسه کمیته نظارتی سال ۱۴۰۲، بیش از ۲۰ پرونده با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مورد رسیدگی قرار گرفت، گفت: بافت منطقه 2 از لحاظ ساختاری و نوع کاربری متفاوت است و شامل بافت روستایی، صنعتی، کشاورزی، مسکونی و باغ‌ها می‌شود، لذا بیشتر مراجعه‌های شهروندان چه در ملاقات‌های حضوری با شهردار و چه در کمیته‌های نظارتی برای طرح این مسائل است.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه بیش از ۵۰ درصد درخواست‌ها برای تغییر کاربری و سایر آن‌ها مربوط به درخواست توافق، درخواست معوض تجاری، پایان ساخت، تغییر عرض گذر پیرامون تخفیف تفکیک بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

9 + سیزده =