حسين اميرعبداللهيان
امیرعبداللهیان راهی آفریقای جنوبی شد
15:11 - پنجشنبه 11 خرداد 1402
به منظور شرکت در نشست «دوستان بریکس»:

امیرعبداللهیان راهی آفریقای جنوبی شد

وزیر امور خارجه کشورمان بامداد پنجشنبه در راس هیاتی برای شرکت در نشست «دوستان بریکس» در حاشیه اجلاس وزیران خارجه بریکس، راهی کیپ تاون پایتخت آفریقای جنوبی شد.