آرشیو سرویس فوتبال و فوتسال
گیتی پسند تصمیم‌نگرفته منصرف شد
12 ساعت قبل

گیتی پسند تصمیم‌نگرفته منصرف شد

درحالی‌که روز شنبه قائم مقام باشگاه گیتی پسند اعلام کرده بود در صورت عدم برگزاری جام باشگاه‌های آسیا این تیم از تیمداری در رشته فوتسال انصراف خواهد داد، علیرضا جنتی، مدیرعامل گیتی‌پسند از برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و منصرف‌شدن این باشگاه از تصمیم قبلی خبر داد.

قرقیزستان؛ مانع چهارم شاگردان شمسایی
06:19 - چهارشنبه
فوتسال ایران به‌دنبال قهرمانی و سهمیه جهانی

قرقیزستان؛ مانع چهارم شاگردان شمسایی

در شرایطی کـه تـا پیـش از آغــاز رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در کشور تایلند همه از ژاپن به‌عنوان رقیب اصلی و جدی فوتسال ایران در راه قهرمانی نام می‌بردند، در مرحله گروهی همه معادلات عوض شد و امروز چهارشنبه شاگردان شمسایی باید با عبور از سد قرقیزستان شگفتی‌ساز، خودشان را به مرحله نیمه‌نهایی برسانند.

گره کور مالکیت قرمز و آبی باز می‌شود
09:53 - پنجشنبه
سرخابی‌ها در مسیر واگذاری واقعی

گره کور مالکیت قرمز و آبی باز می‌شود

شهرآورد فوتبال تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در شرایطی دیشب برگزار شد که سال‌هاست بحث مالکیت و خصوصی‌سازی این دو باشگاه تبدیل به گره کور ورزش ایران شده و هنوز هیچ مدیری نتوانسته از پس حل‌کردن این معادله بربیاید.

سپاهان اسیر  ویروس ناکامی
10:22 - دوشنبه
مورایس به عنایتی هدیه سه امتیازی داد

سپاهان اسیر ویروس ناکامی

باخت پشت باخت و ناکامی پشت ناکامی نتیجه‌ای است که سپاهانی‌ها در این چند هفته اخیر تحویل هوادارانشان داده‌اند و حتی برتری سه بر صفر مقابل شمس آذر در جام حذفی هم باعث نشده تا هواداران سپاهان نسبت به عملکرد تیمشان امیدوار باشند.

فوتبال اصفهان را قربانی کردند!
11:15 - شنبه
مربیان ناکام و آدم‌های پیرامونی دست از سر سپاهان و ذوب‌آهن برنمی‌دارند:

فوتبال اصفهان را قربانی کردند!

هفته بد فوتبال اصفهان پایان یافت و دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن درمجموع یک امتیاز از هفته نوزدهم لیگ برتر کسب کردند.

سپاهان در تعقیب استقلال و پرسپولیس
10:48 - پنجشنبه
دوئل سرخابی‌ها با فوتبال خوزستان:

سپاهان در تعقیب استقلال و پرسپولیس

به‌هرحال بعد از انجام سه بازی معوقه مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی و در فاصله حدودا چهار روزه سه تیم مدعی استقلال، پرسپولیس و سپاهان به دیدار رقبای خودشان خواهند رفت تا شاید با پیروزی در بازی‌های این هفته شرایط بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنند.

مدعیان لیگ در مسیر قهرمانی حذفی
09:02 - دوشنبه
این بازی به اندازه یک جام می‌ارزد

مدعیان لیگ در مسیر قهرمانی حذفی

سه بازی معوقه مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز برگزار می‌شود تا تکلیف سه تیم باقی‌مانده صعودکننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها هم مشخص شود.

می توانستم بازی کنم اما مرا کنار گذاشتند
12:16 - یکشنبه
بازنشر/ پا به توپ با حسن استکی از سال های دور و نزدیک

می توانستم بازی کنم اما مرا کنار گذاشتند

پدر وزنه بردار و پسر فوتبالیست. پدر ملی پوش وزنه برداری بود و دارای دو رکورد ویژه در ورزش اصفهان، اولین المپین وزنه برداری استان و اولین مدال آور نصف جهان در بازی های آسیایی. پسر عشق فوتبال بود و مسیر متفاوت تری را برگزید ولی علاقه به مربیگری مورد مشترک آن هاست.

حق هواداران دلسوز این نبود
10:17 - پنجشنبه
مورایس و تیمش؛ هر روز بدتر از دیروز

حق هواداران دلسوز این نبود

باخت پشت باخت و ناکامی در ادامه ناکامی حاصل کار عملکرد تیم فوتبال سپاهان در این سه ماه اخیر است که به‌شدت هواداران این تیم را نگران کرده است.

سرمربی نرفته برگشت!
10:32 - چهارشنبه
مروری بر آنچه بر ذوب‌آهن در فاصله هفته شانزدهم تا هجدهم گذشت

سرمربی نرفته برگشت!

فاصله بین هفته شانزدهم و هجدهم لیگ برتر فوتبال برای تیم ذوب‌آهن پر از اتفاقات متعدد بود تا اردوگاه سبزپوشان در حدفاصل بین باخت برابر ملوان بندر انزلی و مصاف مهم پیش رو با تیم پرسپولیس شرایط ویژه‌ای را تجربه کند.

مأموریت سخت!
09:08 - پنجشنبه
تیم سپاهان با دفاع نصفه‌نیمه به مصاف الهلال می‌رود

مأموریت سخت!

تیم فوتبال سپاهان در حالی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الهلال عربستان صف آرایی می‌کند که یک باخت 3 بر یک در بازی رفت و چند بازیکن محروم و غایب کار این تیم را سخت‌تر از حد تصور کرده است.

مصلحت سپاهان؛ قربانی قراردادهای عجیب
04:32 - چهارشنبه
دو جوان طلایی شبانه جدا شدند

مصلحت سپاهان؛ قربانی قراردادهای عجیب

در شرایطی که همه در انتظار بازی حساس الهلال عربستان و سپاهان ایران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودند و کاروان سپاهان خودش را آماده کرده بود که صبح دیروز، سه‌شنبه از اصفهان راهی کشور عربستان و شهر ریاض شود، خبری عجیب و غیرمنتظره جامعه هواداری فوتبال سپاهان را به تعجب وادار کرد.