برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان سپاه صاحب الزمان (عج)

مسابقات ورزشی کارکنان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در مجموعه ورزشی شهید آقا‌بابایی برگزار و نفرات برتر معرفی شدند. این مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی و کوه‌نوردی برگزار شد.

تاریخ انتشار: 11:50 - دوشنبه 1402/04/19
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان سپاه صاحب الزمان (عج)

به گزارش اصفهان زیبا؛ مسابقات ورزشی کارکنان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در مجموعه ورزشی شهید آقا‌بابایی برگزار و نفرات برتر معرفی شدند. این مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی و کوه‌نوردی برگزار شد.

در مسابقات فوتسال تیم حفاظت اطلاعات رتبه اول و ستاد سپاه استان، رتبه دوم را به دست آورد و در مسابقه رده‌بندی نیز تیم ناحیه آران و بیدگل موفق به کسب رتبه سوم شد.

در مسابقات والیبال که به میزبانی لشکر ۱۴ امام‌حسین(ع) برگزار شد، تیم ستاد استان موفق به کسب رتبه اول شد و یگان امنیتی ذوالفقار به عنوان نایب‌قهرمانی رسید. در بازی رده‌بندی نیز تیم میزبان یعنی لشکر ۱۴ امام‌حسین‌(ع) موفق به کسب رتبه سوم شد.

در مسابقات شنا که در دو بخش زیر چهل سال و بالای چهل سال برگزار شد، در بخش زیر چهل سال نماینده‌های لشکر 14 امام حسین موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند؛ همچنین رتبه سوم این بخش به‌صورت مشترک به نماینده‌های یگان ذوالفقار و ناحیه خوانسار رسید.

در بخش بالای چهل سال نیز نماینده‌های لشکر 14 امام‌حسین (ع) رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند. نماینده فاوا ستاد سپاه صاحب الزمان(عج) به رتبه سوم رسید.

مسابقات تیراندازی در دو ماده تپانچه و تفنگ بادی برگزار شد و در ماده تپانچه نماینده ستاد سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اختلاف کمی به رتبه اول رسید و نماینده‌های لشکر 14 امام حسین (ع) و فاوا ستاد سپاه صاحب‌الزمان(عج) به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش تیراندازی با تفنگ بادی هم رتبه اول و سوم به نماینده‌هایی از لشکر 14 امام حسین (ع) رسید و رتبه دوم را هم نماینده آماد ستاد سپاه صاحب الزمان صید کرد.

مسابقات رشته کوه‌پیمایی نیز مانند شنا در دو بخش زیر چهل سال و بالای چهل سال برگزار شد که در بخش زیر چهل سال نماینده لشکر 14 امام حسین (ع) رتبه اول و نماینده یگان ذوالفقار به رتبه دوم رسید، رتبه سوم نیز به نماینده‌ای از بسیج ناحیه خوانسار رسید.

اما در بخش بالای چهل سال نماینده‌های ستاد سپاه صاحب الزمان (عج) به رتبه اول و دوم رسیدند و ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)حائز رتبه سوم شد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

سه × دو =