اداره شهر به اندیشه‌های جدید نیاز دارد

ساعت 16 روز سه‌شنبه، 10 مرداد، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مملو از جمعیت متخصصان و مدیران شهری بود تا در آیینی، ربان افتتاح دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان چیده شود.

تاریخ انتشار: 14:26 - شنبه 1402/05/14
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
اداره شهر به اندیشه‌های جدید نیاز دارد

به گزارش اصفهان زیبا؛ آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان در حالی برگزار شد که سیدامیر سامع، رئیس کمیسیون سلامت، بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان معتقد است که اداره شهر به راهکارها و اندیشه‌های جدید نیاز دارد و به گفته مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان هم نقش دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه مدیریت شهری افزایش می‌یابد.

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان هم از رشد ۲۰ درصدی تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه جامع مدیریت شهری سخن  گفت.

ساعت 16 روز سه‌شنبه، 10 مرداد، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مملو از جمعیت متخصصان و مدیران شهری بود تا در آیینی، ربان افتتاح دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان چیده شود. در این نمایشگاه دستاوردهای بخش‌های مهم شهرداری به نمایش گذاشته شد و شامل چند رویداد بود.

با اجرای آقای احمدی، برخی از مدیران شهری به جایگاه دعوت شدند تا درباره کم و کیف این نمایشگاه سخن بگویند. در ادامه صحبت‌های مدیران شهری را بخوانید.

سیدامیر سامع، رئیس کمیسیون سلامت، بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان:

اداره شهرها به راهکار و اندیشه‌های جدیدی نیاز دارد

در حال حاضر اداره شهرها به راهکار و اندیشه‌های جدیدی نیاز دارد که مدیریت شهری باید راهکارها، اندیشه‌ها و پاسخ‌های جدید را تقاضا کند و بستری فراهم آورد تا افرادی که در این بستر فعالیت می‌کنند، با ایده‌های جدید بهترین راهکارها را برای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان ارائه دهند. امیدواریم مدیران شهری و استانی از فضای خوب این نمایشگاه به بهترین نحو استفاده کنند.

از فعالان شرکت‌های مشاور، طراح، سازنده، فناور و دانش‌بنیان قدردانی می‌کنم که راه‌اندازی این مجموعه نمایشگاهی را رقم زدند.

مهدی بقایی، معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان:

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان برای ترسیم نقشه آینده اصفهان

بخشی از این نمایشگاه نگاه به گذشته و عملکردی است؛ اما حضور شرکت‌های دانش‌بنیان مهم‌ترین مزیت دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری نسبت به سال‌های گذشته است که این موضوع نگاه به آینده را نشان می‌دهد.

شرکت‌های حاضر در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با شهرداری همکاری دارند یا در راستای حرکت رو به جلوی شهر کمک می‌کنند؛ بنابراین امیدوار هستیم شیب استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان را برای سال آینده تندتر کنیم و نگاه معطوف به آینده را بیشتر داشته باشیم.

بسیار مایل بودیم که بخشی از نمایشگاه را در اختیار شهرک علمی و تحقیقاتی قرار دهیم تا ایده‌ها و طرح‌های این شرکت‌ها در زمینه برنامه‌ریزی شهر ارائه شود؛ اما با محدودیت زمانی روبه‌رو شدیم.

حدود ۱۲ سازمان شهرداری اصفهان در این نمایشگاه حضور دارد و سایر شرکت‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه، در حال فعالیت در حوزه خدمات شهری و حمل‌ونقل هستند.

امسال دوره‌های تخصصی بسیار خوبی در کنار دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری برگزار می‌شود و هر کدام از سازمان‌های تخصصی
یک دوره علنی و برنامه‌ریزی شده را برگزار خواهند کرد؛ از این‌رو امیدواریم مخاطبان عموم و کارشناسان سایر شهرها از آن استفاده کنند.

هوشمندسازی به‌عنوان یکی از شعارهای محوری دوره ششم است که در این راستا سازمان فاوا امسال در نمایشگاه حضور پیدا کرده که این موضوع قابل توجه است.

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان:

رشد ۲۰ درصدی تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه جامع مدیریت شهری

بیش از ۹۰ شرکت در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضور دارند که نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است و نشان می‌دهد این نمایشگاه به اهداف خود رسیده و توانسته بیان‌کننده توانمندی‌ها باشد.

شاهد افتتاح سه رویداد مهم شامل دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترافیک و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و سیستم‌های ایمنی هستیم و در کنار آن ۱۲ نشست تخصصی و رویداد در این چهار روز برگزار خواهد شد.

رویکرد شرکت نمایشگاه‌های اصفهان این است که علاوه بر نشان‌دادن توانمندی‌ها و فناوری‌ها، زمینه تبادل‌نظر و بیان اندیشه‌ها را فراهم کند که در همین راستا رویدادها و نشست‌هایی در کنار نمایشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

باید بستر خوبی برای رشد و توسعه سیستم‌هایی که در قالب این نمایشگاه در کنار هم قرار گرفته‌اند، فراهم کنیم و میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

2 + نوزده =