بررسی عملکرد نفربه‌نفر سپاهانی‌ها در مقابل استقلال:

فوتبال جنجالی حریف طلایی‌پوشان نشد

سپاهان سومین تیم خطرناک هفته‌های ابتدایی لیگ را هم از مسیر خودش خارج کرد تا با کسب امتیازهای کامل در پایان هفته سوم همچنان شانس اصلی قهرمانی در رقابت‌های این فصل باشد.

تاریخ انتشار: 10:21 - شنبه 1402/06/4
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
فوتبال جنجالی حریف طلایی‌پوشان نشد

به گزارش اصفهان زیبا؛ سپاهان سومین تیم خطرناک هفته‌های ابتدایی لیگ را هم از مسیر خودش خارج کرد تا با کسب امتیازهای کامل در پایان هفته سوم همچنان شانس اصلی قهرمانی در رقابت‌های این فصل باشد.

شاگردان مورایس در روزی که سکوهای استادیوم نقش جهان میزبان هواداران بسیار زیادی بود، موفق شدند در یک بازی پرحاشیه و جنجالی که وقفه‌های زیادی داشت و با مصدومیت عکاسان کنار زمین هم همراه شد، درنهایت سه امتیاز مهم را از حریف سرشناس خود بگیرند و با خیالی راحت جایگاهشان در صدر جدول لیگ را تثبیت کنند.

پیام نیازمند ۱۰ از ۱۰: دروازه‌بان سپاهان معرفت را در حق تیمش تمام کرد و در سخت‌ترین روزهای زندگی خودش که با داغ درگذشت پدر همراه بود، روحیه‌اش را بازیابی کرد و با قرارگرفتن درون دروازه سپاهان نشان داد که بی‌دلیل نبود این باشگاه در ابتدای فصل برای خرید قطعی او دست به انجام هزینه‌های مختلف زد.

اشک‌های نیازمند در پایان مسابقه و واکنش سپاهانی‌ها به دروازه‌بان تیمشان نشان داد که نیازمند در حال حاضر محبوب‌ترین بازیکن در بین چهره‌های سرشناس سپاهان است.

نیلسون جونیور ۷ از ۱۰: بعد از غیبت در بازی دربی اصفهان دوباره جونیور به ترکیب اصلی بازگشته بود تا در کنار دانشگر اجازه گلزنی به مهاجمان استقلال ندهد؛ بااین‌حال مدافع برزیلی سپاهان در چند مرحله اشتباه‌های عجیب ‌غریبی انجام داد و اگر هوش و درخشش نیازمند نبود، شاید استقلالی‌ها می‌توانستند با استفاده از سوتی‌های نیلسون به گل برسند؛ ولی مدافع برزیلی سپاهان در برابر استقلال روز آن‌چنان موفقی را پشت سر نگذاشت.

محمد دانشگر ۸ از ۱۰: دانشگر در برابر تیم سابق خودش بازی می‌کرد و به همین خاطر سعی کرده بود آن‌چنان در حواشی بازی حضور نداشته باشد تا محبوبیتش را در بین آبی‌ها از دست ندهد؛ ولی با این وجود دانشگر بدون شک یک سرو گردن از بقیه مدافعان میانی سپاهان بالاتر است و در برابر استقلال هم عملکرد قابل قبولی از خودش ارائه داد.

رامین رضاییان ۸ از ۱۰: مدافع راست سپاهان با وجود دوندگی بسیار زیادی که انجام می‌دهد، هنوز نتوانسته است تبدیل به آن بازیکن شاخص فصل گذشته شود؛ ولی با این وجود از لحاظ بدنی باید رضاییان را یکی از آماده‌ترین بازیکنان سپاهان دانست که در طول ۹۰ دقیقه خستگی ناپذیر در ترکیب تیمش به میدان می‌رود.

او باید در بازی‌های بعدی تیمش دقت بیشتری را هم برای ارسال ضربات ایستگاهی و کرنل‌ها به کار ببرد.

میلاد زکیپور ۸/۵ از ۱۰: مدافع چپ سپاهان نقش مهمی روی صحنه پنالتی تیمش ایفا کرد و شیطنت او در محوطه جریمه اسباب خطای هند مدافع استقلال را فراهم آورد. زکی‌پور بدون شک یکی از بازیکنانی است که بیشتر در خدمت تیم بازی می‌کند و توجهی به نمایش شخصی و کار با توپ ندارد.

محمد قربانی ۸/۵ از ۱۰: بازی کردن در برابر چهره‌هایی مثل نیک‌نفس و مهدی‌پور کار آن‌چنان ساده‌ای نبود؛ ولی قربانی به مانند مسابقات قبلی کار خودش را به خوبی برای سپاهان انجام داد و البته مثل بقیه هافبک‌های دفاعی آن‌چنان به چشم نیامد؛ اما به نظر نمی‌رسد مورایس از عملکرد هافبک جوان تیمش ناراضی باشد.

محمدجواد حسیننژاد ۷/۵ از ۱۰: بعد از درخششی که در مقابل ذوب‌آهن داشت، طبیعی بود از جانب استقلالی‌ها با مراقبت بیشتری همراه شود که همین اتفاق هم افتاد.

حسین‌نژاد در برابر آبی‌ها آزادی عمل بازی قبلی خودش را نداشت و بیشتر از آنکه به فکر کارهای هجومی باشد، در کنار محمد قربانی مشغول دفاع‌کردن از دروازه خودی بود؛ ولی بااین‌حال او هم با توجه به شرایطی که داشت، نمره قبولی در این بازی گرفت.

فرشاد احمدزاده ۷ از ۱۰: یکی از بدترین بازی‌های فرشاد احمدزاده در این چند سال اخیر بود. مشخص نبود که او چرا از همان دقایق ابتدایی مسابقه در فکر ورود به حواشی و دریافت کارت‌های زرد بی موردی است که در نهایت منجر به اخراج او از بازی شد.

۱۰ نفره شدن سپاهان در دقایق پایانی فشار بسیار زیادی را به این تیم تحمیل کرد و اگر دروازه نیازمند باز شده بود، بدون شک احمدزاده باید خودش را مقصر اصلی این اتفاق می‌دانست.

رضا اسدی ۹/۵ از ۱۰: در سومین بازی متوالی موفق شد به گل شماره ۳ خودش هم دست پیدا کند تا از این لحاظ شانس اصلی کسب عنوان آقای گلی در رقابت‌های این فصل باشد.

هرچند اعتمادبه‌نفس اسدی به هنگام ضربه پنالتی به‌خاطر حواشی کنار زمین تحت‌تأثیر قرار گرفت، با این وجود او کار خودش را در دو مرحله انجام داد تا با این گل یک سه امتیاز شیرین به تیمش هدیه کند.

رضا شکاری ۸ از ۱۰: به نظر می‌رسید مصدومیت خفیف او در بازی ذوب آهن باعث شده تا شکاری در مقابل استقلال فشار آن‌چنان زیادی به خودش وارد نکند و البته تعویض پست او با فرشاد احمدزاده هم یکی از تاکتیک‌های دیگر سرمربی سپاهان بود که درباره شکاری جواب نداد تا او یک روز آرام را پشت سر بگذارد.

شهریار مغانلو ۸ از ۱۰: بعد از دو بازی گلزنی سرانجام آقای گل لیگ برتر در برابر استقلال پایش به گل باز نشد تا به فکر بازی‌های بعدی تیمش باشد.

مغانلو در مقابل استقلالی‌ها تلاش بسیار زیادی انجام داد و فشار زیادی هم به خط دفاعی استقلال وارد کرد؛ ولی با این وجود به نظر می‌رسید از جانب چشمی و مرادمند تحت‌کنترل قرار گرفته است.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

یک + 18 =