رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی شد

آئین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار شد.

تاریخ انتشار: 12:07 - چهارشنبه 1402/07/12
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی شد

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان، در این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا ناجی به عنوان رئیس جدید شورا معرفی و از زحمات محمدعلی احمدی قدردانی شد.

نماینده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: رهبر انقلاب عملکرد فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تایید کرده‌اند و از طرفی آرمانگرایی، ابتکار برای جریان انقلابی، مردمی بودن و طراوت بخشیدن به مراسم‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های این شورا است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری در آئین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: از جمله باطن زیبای اصفهان حضور بی‌نظیر مردم اصفهان در عرصه‌های مختلف، تشییع ۳۷۰ شهید، جریان علمی و حوزوی اصفهان است.

نماینده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: جهاد تبیین از محوری‌ترین اولویت‌های مدنظر است و در این راستا باید جوانان اهل کار و فعالیت به میدان بیایند تا در امور کمک کنند، همچنین مسئولان ارشد استان نیز باید به کمک بیایند و شاهد بودم که برای مسئولان استان نیز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دغدغه‌ای ویژه است.

وی افزود: رهبر انقلاب عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تأیید کرده‌اند، از طرفی آرمان‌گرایی و تعمیق در شعارها، ابتکار برای جریان انقلابی، مردمی بودن و طراوت بخشیدن به مراسم از مهم‌ترین اولویت‌های ما است.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پنج × دو =