بی‌توجهی به «جهاد تبیین» مشکل اصلی جامعه است

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور گفت: مشکل جامعه ما بی‌توجهی به جهاد تبیین است و هر کس باید به اندازه توانش در این ارتباط فعالیت کند.سیدعلیرضا آل‌داوود در مسجد موسی بن جعفر (ع) اردستان افزود: مقام معظم رهبری به انجام جهاد تبیین تأکید دارند و ضرورت توجه به این مهم در اغتشاشات اخیر خود را نشان داد، چون جهاد تبیین نکردیم امروز با توطئه دشمن مواجه هستیم.او اظهار کرد: جنگ ترکیبی اخیر اگر در یک کشور پیشرفته دنیا اجرا می‌شد، آن کشور به ۱۰ کشور تقسیم شده بود، اینکه ما نجات پیدا می‌کنیم به دلیل استقامت ماست.

تاریخ انتشار: 09:33 - سه شنبه 1401/10/27
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بی‌توجهی به «جهاد تبیین» مشکل اصلی جامعه است

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور گفت: دشمن در مرحله نخست بحث حجاب را طرح کرد اما در مراحل بعدی به دنبال آسیب زدن به اقتصاد کشور است. آل‌داوود افزود: دولت سیزدهم آمده تا مشکلات دولت قبل را رفع کند، دولت قبل خزانه خالی تحویل دولت فعلی داد، از سال ۱۳۹۴ که این خائن‌ها سند توسعه ۲۰۳۰ را امضا کردند، ما هشدار دادیم که این افراد دارند فضایی را برای هدف‌گیری نوجوانان ما ایجاد می‌کنند.

او اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها امضای این سند را نهی کردند و تا سال ۱۳۹۸ فرمودند امضای سند ۲۰۳۰ یعنی تربیت سرباز برای دشمن، الان در فرانسه پلیس مردم را سرکوب می‌کند؛ اما به ما اتهام ضد آزادی بیان می‌زنند. مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: ایلان ماسک ۴۴ میلیارد دلار توییتر را خریده و افشا گری کرده که توییتر به دنبال ایحاد شورش در ایران بوده و به همین دلیل با دروغ قتل خانم امینی به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های کشور ما بودند. آل‌داوود گفت: مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ فرمودند که زیر بار بدعت غیرقانونی نمی‌روند.

ایشان فرمودند نگذارید فتنه ۸۸ فراموش شود؛ چون این فتنه نابخشودنی است و معظم له از لفظ بی‌حیا و نانجیب خطاب به سران فتنه و ساکنان فتنه استفاده کردند و فرمودند گناه کسانی که ساکت بودند از سران فتنه کمتر نیست.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پنج + 15 =