سفر آسیایی سپاهان برای سه امتیاز

درحالی‌که یک تساوی و یک دیدار بلاتکلیف از دو دیدار قبلی در لیگ قهرمانان آسیا برای تیم سپاهان ثبت شده است، این تیم برای برگزاری بازی مقابل تیم آلمالیق سوم راهی ازبکستان شده تا شاید طلسم کسب سه امتیاز کامل توسط این تیم در آسیای مرکزی شکسته شود.

تاریخ انتشار: 11:20 - دوشنبه 1402/08/1
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
سفر آسیایی سپاهان برای سه امتیاز

به گزارش اصفهان زیبا؛ درحالی‌که یک تساوی و یک دیدار بلاتکلیف از دو دیدار قبلی در لیگ قهرمانان آسیا برای تیم سپاهان ثبت شده است، این تیم برای برگزاری بازی مقابل تیم آلمالیق سوم راهی ازبکستان شده تا شاید طلسم کسب سه امتیاز کامل توسط این تیم در آسیای مرکزی شکسته شود.

شاگردان ژوزه مورایس که در دیدار اول برابر نیروی هوایی عراق پیروزی را با تساوی عوض کردند، تصورش را هم نمی‌کردند که مصافشان با تیم الاتحاد عربستان به‌واسطه اتفاق‌های بیرون مستطیل سبز برگزار نشود.

از زمان لغو دیدار سپاهان با حریف عربستانی، گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص تعیین‌تکلیف این بازی شده، اما تا لحظه انتشار مطلب، هنوز تصمیمی گرفته نشده است؛ این در حالی است که اعلام شده بود تا قبل از بازی هفته سوم، درباره بازی لغوشده یا به‌تعویق‌افتاده تصمیم‌گیری خواهد شد.

طلایی‌پوشان اصفهانی که از شوک کسر چهار امتیاز فاصله گرفته‌اند و شرایط عادی را تجربه می‌کنند، در مصاف با تیم ازبکستانی به‌دنبال کسب پیروزی هستند تا به وضعیتشان در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا سروسامانی بدهند.

آلمالیق که به نسبت دیگر تیم‌های ازبکستانی اسم‌ورسم کمتری دارد، در هفته اول با حساب سه بر صفر مغلوب الاتحاد عربستان شد و در هفته دوم هم نتیجه را به نیروی هوایی واگذار کرد.

تیم سپاهان ازلحاظ فنی از تیم ازبک بالاتر است؛ اما اینکه در زمین مسابقه چه عملکردی به نمایش بگذارد و درنهایت نیز چه نتیجه‌ای رقم بخورد، اتفاقی است که نمی‌توان تا پیش از به‌صدادرآمدن سوت پایان بازی پیش‌بینی کرد؛ اما آنچه مسلم است، تیم اصفهانی برای زنده‌نگه‌داشتن شانس صعود از مرحله گروهی، چاره‌ای ‌جز نتیجه‌گرفتن در هر دو دیدار رفت‌وبرگشت مقابل آلمالیق ندارد.

کاروان تیم سپاهان در حالی راهی ازبکستان شده است که شهریار مغانلو و رضا شکاری را به‌همراه ندارد و این دو بازیکن، غایبان سرشناس این تیم محسوب می‌شوند. در غیاب این دو بازیکن، بار هجومی تیم سپاهان برعهده رضا اسدی، عیسی آل‌کثیر، فرشاد احمدزاده و آریا یوسفی است و کادر فنی این تیم به قدرت گلزنی این بازیکنان دل بسته است.

قضاوت دیدار سپاهان و آلمالیق ازبکستان برعهده احمدالعلی از کویت است و عبدالهادی العنزی و احمد عباس از کویت و هیروکی کاساهارا از ژاپن نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و عبداله جمالی از کویت هم داور VAR است.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

19 + 17 =