مالکان باشگاه گیتی‌پسند در امتداد تفکرات حرفه‌ای

چند هفته بیشتر به پایان لیگ برتر فوتسال باقی نمانده و تیم فوتسال گیتی‌پسند با اختلاف امتیازی به‌وجود آمده، بختی برای قهرمانی ندارد و جام را به تیم دیگری واگذار کرده است؛ با این حال در اتفاقی که تاکنون در باشگاه گیتی‌پسند سابقه نداشته است، مدیران باشگاه حکم به ابقای محمد کشاورز دادند.

تاریخ انتشار: 13:07 - شنبه 1401/11/8
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
مالکان باشگاه گیتی‌پسند در امتداد تفکرات حرفه‌ای

آن طوری که سایت باشگاه گیتی‌پسند اعلام کرده، در روزهای گذشته هیئت مدیره باشگاه جلسه داشته و به این نتیجه رسیده‌اند که همکاری با سرمربی فعلی این تیم ادامه پیدا کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که در فصل‌های گذشته و هر زمانی که این تیم در رسیدن به قهرمانی ناکام مانده است، مدیران باشگاه اقدام به تغییر کادر فنی کرده‌اند، اما این بار با وجودی که گیتی پسند از قهرمانی دور شده، سرمربی تغییر نکرده و فصل بعد هم او روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کشاورز که از ملی‌پوشان باسابقه فوتسال ایران است، در دوران اوج فوتسالی‌اش در تیم گیتی‌پسند بازی می‌کرد و به همراه این تیم سابقه قهرمانی نیز دارد.

کشاورز که پس از پایان دوره حرفه‌ای، به سرمربیگری روی آورد، فصل گذشته هدایت تیم اصفهانی را برعهده گرفت و به همراه این تیم بر سکوی قهرمانی ایستاد و پاداش همکاری هم تمدید قرارداد او بود.

با این حال در این فصل او و تیمش از کورس قهرمانی دور افتاده‌اند تا این مربی جوان در اولین‌های سال‌های فعالیت با چالش دشواری مواجه شود. طی سال‌هایی که باشگاه خصوصی گیتی پسند در عرصه ورزش فعالیت داشته، عمدتا تصمیمات این تیم احساسی بوده است.

همچنانکه قطع همکاری با هر مربی که تیم را به قهرمانی نرسانده، عادت همیشگی مدیران این باشگاه بوده است. این تصمیمات محدود به فوتسال نبوده و اولین تیم‌داری باشگاه گیتی‌پسند در رشته والیبال نیز با صرف هزینه سنگین انجام شد که حاصلی در پی نداشت و این باشگاه که از نتیجه به‌دست‌آمده راضی نبود، تیم را منحل کرد.

با این حال مدیران تیم سال‌های گذشته تصمیم به تیم‌داری در لیگ زیرگروه گرفتند و همان تیم که جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد، در این رقابت‌ها حضور دارد و رویکرد اشتباه یک دهه قبل دیگر تکرار نشد.

تصمیم به ابقای کشاورز در امتداد دور شدن مالکان تیم گیتی پسند از تصمیمات احساسی است و می‌توان به آینده این باشگاه خصوصی امیدوار ماند. / اصفهان‌زیبا

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

بیست − دوازده =