همبستگی ایرانی‌ها در قطر

تعطیلی چندروزه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حدفاصل مرحله گروهی تا مرحله حذفی فرصت مناسبی برای هواداران ایرانی حاضر در کشور قطر فراهم کرد تا با برنامه‌ریزی‌های خودجوش بتوانند در مراسم‌های ملی و مذهبی شرکت کنند و همبستگی خودشان را نشان دهند.

تاریخ انتشار: 10:01 - دوشنبه 1402/11/9
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
همبستگی ایرانی‌ها در قطر

به گزارش اصفهان زیبا؛ تعطیلی چندروزه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حدفاصل مرحله گروهی تا مرحله حذفی فرصت مناسبی برای هواداران ایرانی حاضر در کشور قطر فراهم کرد تا با برنامه‌ریزی‌های خودجوش بتوانند در مراسم‌های ملی و مذهبی شرکت کنند و همبستگی خودشان را نشان دهند.

یکی از هتل‌های کشور قطر در روزهای پنجشنبه و شنبه میزبان جمعی از ایرانی‌ها بود که به مناسبت روز پدر و در ادامه شهادت حضرت زینب(س) در کنار یکدیگر جمع شدند.

مترو قطر کم‌کار شد

در روزهای برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی متروهای کشور قطر میزبان هواداران کشورهای مختلف بود؛ اما با شروع تعطیلی چندروزه ساعات رسیدن واگن‌های مترو به ایستگاه‌ها هم تغییر کرد و در شرایطی که قبلا هر ۳ دقیقه یک‌بار مترو به ایستگاه می‌رسید، این فاصله به ۶ دقیقه افزایش پیدا کرد که البته از دیروز، یکشنبه دوباره با شروع مرحله حذفی شرایط عوض شد و به روال سابق بازگشت.

ایران ۹۸ همچنان سرشناس

هواداران تیم‌های حاضر در مرحله حذفی همچنان در کشور قطر حضور دارند و گاهی اوقات فرصتی فراهم می‌شود تا در کنار یکدیگر بحث‌های فوتبالی انجام دهند. جالب اینجاست که اطلاعات فوتبالی هواداران کشورهای عربی و شناخت آن‌ها از فوتبال ایران آن‌قدرها زیاد نیست و زمانی که صحبت از فوتبال ایران می‌شود، خیلی از آن‌ها با نام‌بردن از علی دایی و کریم باقری می‌گویند که از بین ستاره‌های فوتبال ایران فقط همین ‌نام‌ها برایشان مهم است.

ورزشگاه کوچک؛ اما شلوغ

بازی روز چهارشنبه ایران و سوریه در شرایطی در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه برگزار می‌شود که این استادیوم برخلاف بقیه ورزشگاه‌های قطر ظرفیت آن‌چنانی برای تماشاگران ندارد و همین موضوع نگرانی‌هایی را در بحث حضور هواداران ایرانی در استادیوم ایجاد کرده است. البته هواداران سوری هم در کشور قطر بسیار زیاد هستند و بدون شک چهارشنبه‌شب ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شبی شلوغ را پشت سر خواهد گذاشت.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

چهارده − 4 =