نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود!

گل‌محمدی: عواملی و مزاحمت‌هایی وجود دارد که اجازه نمی‌دهند پرسپولیس قهرمان شود (5/1/1400). نکته جالب‌توجه این است که در این بازه زمانی، بیشترین قهرمانی در لیگ برتر به سرخ‌پوشان تهرانی اختصاص داشته است.

تاریخ انتشار: 09:28 - دوشنبه 1401/11/17
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود!

علی‌اکبر طاهری: نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود (13/1/1396). برانکو: نمی‌خواهند ما قهرمان شویم (13/9/97). سید جلال حسینی: امسال کاری کرده‌اند که پرسپولیس نابود شود ( 21/9/97).

خمارلو: اگر نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، بگویند ما در لیگ برتر شرکت نکنیم (21/11/97). پیروانی: اگر بگذارند، پرسپولیس در این فصل هم قهرمان می‌شود (23/9/97).

سید جلال حسینی: نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود (27/11/97). برانکو: کسانی نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود (20/2/98) ربیع‌خواه: کسانی نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود (22/2/98).

کالدرون: می‌خواهند استقلال قهرمان شود (30/6/98). انصاری‌فرد: مستنداتی وجود دارد که برخی نمی‌خواهند پرسپولیس برای بار چهارم قهرمان شود (2/7/98).
انصاری‌فرد: فدراسیون فوتبال نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود (12/9/98).

بیرانوند: نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود (16/9/98). پیروانی: عده‌ای می‌خواهند پرسپولیس قهرمان نشود (18/11/98). بیرانوند: خیلی‌ها دوست ندارند  پرسپولیس برای چهارمین بار قهرمان شود(15/2/99).

گل‌محمدی: بعضی‌ها نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود (23/2/99). رسول‌پناه: بعضی عمدا نمی‌گذارند پرسپولیس قهرمان شود (18/7/99). گل‌محمدی: اراده‌ای برای قهرمان‌نشدن رسپولیس وجود دارد (24/9/1400).

پاکدل: نمی‌خواهند ما قهرمان شویم (26/12/1400). سید جلال حسینی: نـمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود (29/12/1400). درویش: نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود ( 27/12/1400).

گل‌محمدی: عواملی و مزاحمت‌هایی وجود دارد که اجازه نمی‌دهند پرسپولیس قهرمان شود (5/1/1400). آنچه خواندید، مجموعه‌ای از اظهارهای مدیران، بازیکنان و مربیان تیم پرسپولیس طی سال‌های گذشته است که پیج‌های هواداری آن را جمع‌آوری کرده‌اند.

نکته جالب‌توجه این است که در این بازه زمانی، بیشترین قهرمانی در لیگ برتر به سرخ‌پوشان تهرانی اختصاص داشته است. نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ودوم در شرایطی پایان یافت که تیم پرسپولیس با پنج امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول رده‌بندی نیم‌جام را از آن خود کرد.

بااین‌حال در جریان چند هفته سپری‌شده از نیم‌فصل دوم نتایجی رقم خورد که در پایان هفته هجدهم لیگ برتر، تیم سپاهان به واسطه تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم دوم صدرنشین شد.

این صدرنشینی برای یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، گران آمد و او در نشست خبری پایان فیلم، اظهارهای تندی را مطرح کرد و مدعی شد به‌واسطه واکنش‌های سیاسی اخیر او، نمی‌خواهند تیم تحت هدایت او قهرمان شود و عواملی دست‌به‌کار شده‌اند تا تیم او نتیجه نگیرد.

گل‌محمدی در اظهارهای بی‌منطق دیگری هم مدعی شد که هواداران نباید از او جام بخواهند و در ادامه لیگ با تیم امید به میدان خواهد رفت و تا زمانی که از بالا او را برکنار نکرده‌اند، در سمتش حضور خواهد داشت.

این اظهارها در حالی مطرح‌شده که اشتباه‌های داوری شامل حال همه تیم‌ها می‌شود و اتفاقا برخی تیم‌ها بسیار بیشتر از تیم گل‌محمدی متضرر شده‌اند؛ اما این مربی برای اینکه حساسیت‌ها درباره تیمش را بالا ببرد، به بیان چنین اظهارهایی پرداخته است.

او که عامدانه اقدام به تحریک تماشاگران حاضر در ورزشگاه کرده، می‌خواهد از این رویه به سود خودش استفاده کند و داوران برای درامان‌ماندن از خشم تماشاگران ناچار باشند، صحنه‌های مساوی خطا را به سود سرخ‌ها بگیرند و هر افتادنی در محوطه جریمه حریفان نیز شامل اصل پنالتی شود.

گل‌محمدی ازیک‌طرف تأکید دارد که نمی‌خواهند تیم تحت مربیگری او قهرمان شود و از طرف دیگر هم می‌گوید حاضر به استعفادادن نیست. همین موضوع تناقض گفتاری او را بیشتر معلوم می‌کند و البته نمایانگر ضعف مدیریتی باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش است که یک مربی با دریافت قرارداد سی‌وپنج‌میلیاردتومانی.

چنین اطوارهایی را از خود دربیاورد و کسی هم به او کاری نداشته باشد. در حال حاضر 12 هفته دیگر از لیگ باقی ‌مانده است و ازقضا تیم پرسپولیس هم با مهره‌هایی که در اختیار دارد، شانس اول قهرمانی است.

بااین‌حال مثل تمام اظهارنظرهایی که در ابتدای مطلب به آن اشاره‌ شد، متولیان تیم تلاش دارند با ایجاد فشار روانی، شرایط بیرون و داخل مستطیل سبز را به سود خودشان کنند.

این ترفند روانی که سال‌هاست در فوتبال ایران اجرا می‌شود، این بار توسط پرسپولیسی‌ها و شخص گل‌محمدی ارائه‌شده و این مربی تلاش دارد شرایط بیرون زمین هم همانند مستطیل سبز به سود او و شاگردانش شود.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

یک × سه =