گیتی پسند تصمیم‌نگرفته منصرف شد

درحالی‌که روز شنبه قائم مقام باشگاه گیتی پسند اعلام کرده بود در صورت عدم برگزاری جام باشگاه‌های آسیا این تیم از تیمداری در رشته فوتسال انصراف خواهد داد، علیرضا جنتی، مدیرعامل گیتی‌پسند از برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و منصرف‌شدن این باشگاه از تصمیم قبلی خبر داد.

تاریخ انتشار: 10:50 - دوشنبه 1403/02/10
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
گیتی پسند تصمیم‌نگرفته منصرف شد

به گزارش اصفهان زیبا؛ درحالی‌که روز شنبه قائم مقام باشگاه گیتی پسند اعلام کرده بود در صورت عدم برگزاری جام باشگاه‌های آسیا این تیم از تیمداری در رشته فوتسال انصراف خواهد داد، علیرضا جنتی، مدیرعامل گیتی‌پسند از برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و منصرف‌شدن این باشگاه از تصمیم قبلی خبر داد.

بر اساس خبری که روابط عمومی باشگاه گیتی پسند منتشر کرده، جنتی گفته همان‌طور که عضو هیئت‌مدیره باشگاه نیز در خبرها اعلام کرده بود، قصد برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌مدیره را داشتیم که این موضوع با توجه به خبرهایی که درخصوص برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به‌صورت تلفنی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و جلسه AFC به ما رسید، به تعویق افتاد.

جنتی به جزئیات برگزاری این جلسه اشاره بیشتری نکرده و اطلاع‌رسانی بیشتر در این زمینه را برعهده مدیران کمیته فوتسال گذاشته است؛ اما تأکید کرده ما امسال تیم خود را با هدف حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و به اهتزازدرآوردن پرچم مقدس ایران بسته‌ایم و قطعا با برگزاری این جام، افتخاری دیگر برای ایران خواهیم آورد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند با قهرمانی در لیگ برتر فوتسال به‌عنوان سهمیه ایران در جام باشگاه‌های آسیا شناخته می‌شود. حضور به‌عنوان نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه‌های آسیا، پاداشی است که به قهرمانان لیگ برتر فوتسال داده می‌شود؛ اما در دوره کرونا و حتی مقطع پساکرونا این رویداد برگزار نشده است تا فوتسال باشگاهی در قاره کهن بیشترین ضرر را از این ویروس مهلک داشته باشد.

این موضوع در حالی است که حتی در مقطع اوج شیوع ویروس کرونا هم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در جریان بود و تنها روال برگزاری آن تغییر کرده بود.

با فروکش‌کردن کرونا، انتظار می‌رفت مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از سر گرفته شود که طی یکی‌دو سال گذشته این اتفاق رخ نداد تا این موضوع به چالشی برای مدیران باشگاه گیتی پسند تبدیل شود؛ اما آنچه از صحبت‌های مالک باشگاه برمی‌آید، این رویداد آسیایی دوباره از سر گرفته می‌شود و تیم گیتی پسند نیز نماینده ایران و اصفهان در این رقابت‌ها خواهد بود.

گیتی پسند طی چند دوره‌ای که در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته، تنها یک دوره قهرمانی در کارنامه‌اش دارد و دو دوره فینالیست‌شدن این تیم با نایب‌قهرمانی خاتمه یافته است؛ اما تیم خوبی که کشاورز آماده کرده و در لیگ امتحانش را پس داده است، می‌تواند در آسیا هم برای حریفان خط‌ونشان بکشد و یک قهرمانی دیگر در سطح قاره‌ای برای ورزش اصفهان به ارمغان بیاورد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

یازده − هفت =