خرید پنج رام قطار، ۳۰۰ اتوبوس و هزار تاکسی؛ مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه‌اندازی فاز اول خط دوم مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دوم مترو، خرید پنج رام قطار برای خط یک و دو مترو …

تاریخ انتشار: 14:35 - دوشنبه 1403/02/10
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید پنج رام قطار، ۳۰۰ اتوبوس و هزار تاکسی؛ مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان

به گزارش اصفهان زیبا؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه‌اندازی فاز اول خط دوم مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دوم مترو، خرید پنج رام قطار برای خط یک و دو مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهری و نوسازی و بهسازی هزار تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان‌شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ شروع حفاری خط سوم مترو و ورزشگاه نقش‌جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار بوده و مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

محمد نورصالحی در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی(ره) در فرمانی دستور دادند شورا تشکیل شود که در ادامه، این روز در تقویم ثبت شده است. شوراها نقطه‌عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی هستند که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

او افزود: تشکیل شوراها به‌منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاهاست که باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد. شکل‌گیری شوراها نشان‌دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آن‌ها در همه عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بااینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد، طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت‌پذیری نهاد مردمی هستیم. او گفت: همه مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده و به‌نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

به گفته او، میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم این مسئله افزایش پیدا کند تا در روزهای باقی‌مانده دولت و مدیریت شهری، دستاوردهای خوب و ارزنده‌ای برای شما و مردم داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

یازده + 3 =