گل‌زنی! پازل گمشده تیم‌های اصفهانی

در روزی که سپاهان و ذوب‌آهن پنجه‌درپنجه حریف‌های خوزستانی و تهرانی خود انداختند، نتوانستند نتایج دلخواه طرفداران را به دست بیاورند.

تاریخ انتشار: 10:23 - پنجشنبه 1403/02/20
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
گل‌زنی! پازل گمشده تیم‌های اصفهانی

به گزارش اصفهان زیبا؛ در روزی که سپاهان و ذوب‌آهن پنجه‌درپنجه حریف‌های خوزستانی و تهرانی خود انداختند، نتوانستند نتایج دلخواه طرفداران را به دست بیاورند.

سپاهان مورایس در روزی که تیمش تا دلتان بخواهد موقعیت روی دروازه آبی‌پوشان خوزستانی ایجاد کرد، تنها یک بار، آن‌هم با اشتباه پورحمیدی و کمی چاشنی خوش‌شانسی توانست گل اول را وارد دروازه استقلال کند؛ ولی این‌قدر توپ به درودیوار کوبیدند تا درجایی که فکرش را هم نمی‌کردند توپ را چسبیده به تور دروازه پیام نیازمند ببینند.

بعدازآن هم با وجود موقعیت‌های متعدد گل‌زنی نتوانستند دروازه استقلال خوزستان را باز کنند تا امیدها برای کسب سهمیه مستقیم لیگ نخبگان آسیا کم‌رنگ‌تر از هر زمان دیگری باشد.ذوب‌آهن هم در تهران وضعیتی تقریبا مشابه تیم همشهری خود داشت.

ذوب‌آهن بازی را روان آغاز کرد و توانست از صد دفاع محکم تیم نکونام عبور کند و خیلی زود گل اول را به ثمر برساند؛ ولی بازی‌کردن با چشم‌ودل سیری و ازدست‌دادن موقعیت‌های گل‌زنی باعث شد استقلال با خیال راحت‌تری حمله کند و مزد این حملات را با دو گل در کلاس جهانی دریافت کند.

اگر ذوب‌آهن و سپاهان قدر موقعیت‌های ازدست‌رفته را می‌دانستند این‌گونه تنبیه نمی‌شدند. تیم‌هایی که بی‌حساب‌وکتاب بازیکن می‌خرند و خرج می‌کنند و تیم‌هایی که روان بازی می‌کنند و موقعیت خلق می‌کنند ولی نمی‌توانند نتیجه بازی را به سود خود نگه دارند، جایی در کورس قهرمانی ندارند و تیم‌هایی که حساب‌شده بازی می‌کنند و با شناسایی نقاط ضعف بازیکن جذب می‌کنند، خودشان را از دیگر رقبا جدا کرده‌اند و امیدوارند در هفته آخر جام را بالای سر ببرند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

یازده − 10 =