انتخابات هیئت بسکتبال استان اصفهان برگزار شد:

تعیین جانشین داوری در حضور داوری

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد از گذشته تا به حال بسکتبال اصفهان سردمدار کشور بوده، ریاست جواد داوری در فدراسیون بسکتبال را مصداق این موضوع عنوان کرد. محمدی به جامعه بسکتبال استان توصیه کرد قدر این موقعیت را بدانند و از آن بهترین استفاده را داشته باشند.

تاریخ انتشار: 09:26 - سه شنبه 1401/12/16
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
تعیین جانشین داوری در حضور داوری

مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان با شناخت سکان‌دار جدید در شرایطی برگزار شد که رئیس سابق هیئت در جایگاه رئیس مجمع بر روند اجرا نظارت داشت. جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به روال مرسوم مجامع انتخاباتی سخنران اول بود که یاد و خاطره احمد طبائیان، اکبر قائمی و محمد پاکروان، پیش‌کسوتان بسکتبال استان را گرامی داشت. / داوری

او با بیان اینکه از گذشته تا به حال بسکتبال اصفهان سردمدار کشور بوده، ریاست جواد داوری در فدراسیون بسکتبال را مصداق این موضوع عنوان کرد. محمدی به جامعه بسکتبال استان توصیه کرد قدر این موقعیت را بدانند و از آن بهترین استفاده را داشته باشند.

او با اشاره به برپایی مجمع هیئت بسکتبال و مجمع هیئت جودو در یک روز، این اتفاق را در ورزش استان نادر شمرد و تأکید کرد اداره ورزش و جوانان استان در تلاش است هیئت‌های ورزشی بدون رئیس هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

محمدی پیش از شروع رأی‌گیری تأکید کرد هر کاندیدایی رأی بیاورد، برای اداره‌کل محترم است، خطاب به اعضای مجمع گفت: اصحاب رسانه می‌توانند شهادت دهند به هیچ عنوان در روند برگزاری انتخابات هیئت‌های ورزشی دخالتی نداریم و تا زمانی هم در هیئت مسئولیت داشته باشم، در موضوع انتخابات هیئت‌های ورزشی ورود نمی‌کنیم؛ زیرا شأن و‌ منزلت اعضای جامعه هر رشته را بالاتر از آن می دانیم که مجامع تشریفاتی برگزار شود.محمد امینی، سرپرست هیئت نیز گزارشی از عملکرد یک‌ساله‌اش در هیئت بیان کرد و پیشنهاداتی را نیز ارائه داد.

پس از معرفی اعضای مجمع و اصحاب رسانه که برای نخستین بار اتفاق افتاد، دو کاندیدای مجمع به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.احمد رضایی، پس از خواندن یک دلنوشته خطاب به جامعه بسکتبال، به ارائه رئوس برنامه‌هایش پرداخت و در ادامه نیز محمد عطاری با ارائه پاور پوینتی به شرح برنامه‌هایش پرداخت و در پایان صحبت‌هایش به طور غیر واضح اعلام کرد که برای جلوگیری از انشقاق بین جامعه بسکتبال استان از کاندیداتوری انصراف می‌دهد.

عدم قطعیت در انصراف عطاری باعث شد تا جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال از او درخواست کند استعفایش را به طور مکتوب اعلام کند. سپس رأی‌گیری انجام شد و احمد رضایی، با کسب 14 رأی از مجموع بیست رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان انتخاب شد و شش رأی سفید نیز به صندوق انداخته شده بود.

در این مجمع، نماینده ورزشکاران خانم و آقا و نماینده مربیان و تعداد دیگری از اعضای مجمع غیبت داشتند که آمار بالای غیبت‌ها در مجمعی با اهمیت بسکتبال جای سؤال داشت.

رئیس فدراسیون بسکتبال سخنران پایانی مراسم بود که تأکید کرد در اصفهان بسکتبال را فراگرفته و به تیم ملی رسیده است.او با اشاره به شش سال قبل که رئیس هیئت بسکتبال شده بود، گفت: در آن زمان سن کمی داشتم و هنوز بازی می‌کردم، اما جامعه بسکتبال استان به من کمک کردند و با حمایت‌هایی که انجام شد، توانستیم بسکتبال اصفهان را تکان بدهیم.داوری به حضور آرن داودی در مجمع اشاره کرد و بیان داشت: زمانی آرن و چندین بازیکن دیگر از استان در تیم‌های ملی پایه حضور داشتند، اما امروز اینگونه نیست.

رئیس فدراسیون بسکتبال اولویت مهم کاری‌اش در فدراسیون را استعدادیابی عنوان کرد و گفت: در ساختار ورزش ایران استعدادیابی وجود ندارد و یک تیم مطالعاتی و پژوهشی برای استعدادیابی تعیین کردیم.داوری به انحلال تیم بسکتبال ذوب آهن و بازگشت این تیم در زمان مدیرعاملی جواد محمدی اشاره کرد و خواستار حمایت باشگاه‌ها از تیم‌های ورزشی شد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

چهار × 5 =