انهدام باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت به خارج از کشور/ کشف 250 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره قاچاق سوخت به خارج از کشور و کشف 250 هزار لیتر فرآورده نفتی به ارزش 75 میلیارد ریال خبر داد.

تاریخ انتشار: 13:45 - سه شنبه 1401/12/16
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
انهدام باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت به خارج از کشور/ کشف 250 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی

به گزارش اصفهان زیبا؛  به نقل از خبرگزاری فارس اصفهان سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اقدامات هوشمندانه خود از فعالیت فردی در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. / قاچاق سوخت

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد این شخص پس از خرید سهمیه خود از پالایشگاه بلافاصله محموله خریداری شده را به صورت آزاد به قاچاقچیان سوخت به فروش می‌رسانده و محموله خریداری شده به جای انتقال به محل توزیع به محل دیگری منتقل می‌شده است.

هاشمی‌فر بیان کرد: در ادامه مأموران پس از اطلاع از فروش یک محموله سوخت به یکی از قاچاقچیان بلافاصله خودروی فرد قاچاقچی را تحت تعقیب قرار دادند و سرانجام در یک اقدام به موقع و ضربتی خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۲۰ هزار لیتر فراورده نفتی قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در ادامه با اعترافات راننده خودرو، انبار دپوی سوخت قاچاق نیز شناسایی و در بازرسی از مخزن‌های ثابت که در این انبار تعبیه شده بود ۲۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوط، ارزش مجموع سوخت های مکشوفه را ۷۵ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۳ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شده و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پنج − چهار =