مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری «آخرین لحظه، اولین پیمان» در روز پایانی سال ۱۴۰۱

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در این منطقه برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ گفت: تمثال شهدای منطقه ۱۵ در خیابان‌های اصلی این منطقه به همت کنگره شهدای خوراسگان و مشارکت شهرداری نصب شده است تا ویژه‌برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» روز بیست‌ونهم اسفند سال‌ جاری اجرا شود.

تاریخ انتشار: 15:12 - شنبه 1401/12/27
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برگزاری «آخرین لحظه، اولین پیمان» در روز پایانی سال ۱۴۰۱

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظری‌پور با اشاره خانه‌تکانی شهر و استقبال از بهار در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: از اوایل اسفندماه پاک‌سازی محله به محله شامل پاکسازی زمین‌های بایر، جمع‌آوری و بارگیری نخاله‌های ساختمانی، جمع‌آوری پسماندهای حجیم، شست‌وشوی معابر، تابلوهای راهنمای مسیر و انتظامی، جداول و المان‌ها از جمله این اقدامات برای مناسب‌سازی فضای شهری در دستور کار بوده است.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های شبانه‌روزی که برای زیبایی و خانه‌تکانی در منطقه ۱۵ انجام شده است، می‌توان به کاشت حدود ۸۰ هزار انواع گل فصل و درختچه، هرس درختان، ترمیم و لکه‌گیری از چمن‌های آسیب‌دیده و رنگ‌آمیزی نرده‌ها، جداول، نمادهای شهری، آب‌نماها، پایه‌های فلزی چراغ‌های پارک‌های منطقه، تعمیر و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری اشاره کرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رفع نازیبایی‌ها، محصور کردن پروژه‌های عمرانی و ممنوعیت صدور مجوز حفاری در هفته‌های پایانی اسفند از دیگر اقدامات برای استقبال از بهار در این منطقه بوده است.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات ویژه نصب تمثال شهدای منطقه ۱۵ در خیابان‌های اصلی این منطقه به همت کنگره شهدای خوراسگان و مشارکت شهرداری در راستای آماده کردن حال و هوای شهر برای ویژه‌برنامه «آخرین لحظه اولین پیمان» با بیش از ۲۰ سال سابقه اجرا، روز بیست‌ونهم اسفند سال جاری بوده است.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: چند نماد نوروزی جدید نیز ساخته شده است که تا قبل از عید نوروز در میدان امام خمینی (ره) خوراسگان نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

هجده − 4 =