بحیرایی :

۱۰۰ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۱۰ اصفهان نصب شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از نصب ۱۰۰ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه خبر داد و گفت: نصب سرپناه‌های جدید در ایستگاه‌های اتوبوس باعث رضایت و آرامش بیشتر مسافران در استفاده بهتر از خدمات اتوبوسرانی شهری شده است.

تاریخ انتشار: 17:43 - پنجشنبه 1402/01/10
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
۱۰۰ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۱۰ اصفهان نصب شد

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری ایمنا، داوود بحیرایی با اشاره به نصب سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۱۰ اصفهان اظهار کرد: در طرح نصب سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس، سرپناه برای مسافران اتوبوس با الگوگیری از معماری سنتی اصفهان با طراحی زیبا و صندلی‌های استاندارد و راحت در ایستگاه‌های اتوبوس ساخته و نصب شده است.

وی با اشاره به نصب سر پناه جدید برای ۷۰ ایستگاه اتوبوس افزود: برای ساخت و نصب سرپناه‌های جدید در ایستگاه‌های اتوبوس حدود ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: نصب سرپناه‌های جدید در ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه، سبب رضایت و آرامش بیشتر مسافران در استفاده بهتر از خدمات اتوبوسرانی شهری شده است.

بحیرایی خاطر نشان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۱، در ۳۰ ایستگاه دیگر سرپناه جدید نصب و بیش از نیمی از ایستگاه‌های اتوبوس به سرپناه جدید تجهیز خواهد شد.3

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

بیست − 5 =