شهردار اصفهان:

همدلی مدیریت استان و مدیریت‌شهری گره‌گشای مشکلات مردم است

مشکلاتی که سال‌ها و حتی نیم قرن زمین مانده بود و رنج آن را مردم عزیزمان می‌بردند، با تدبیر و درایت مدیریت استان و تلاش‌های مدیریت شهری سامان‌دهی شد.

تاریخ انتشار: 11:34 - چهارشنبه 1402/01/30
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
همدلی مدیریت استان و مدیریت‌شهری گره‌گشای مشکلات مردم است

شهردار اصفهان گفت: مشکلاتی که سال‌ها و حتی نیم قرن زمین مانده بود و رنج آن را مردم عزیزمان می‌بردند، با تدبیر و درایت مدیریت استان و تلاش‌های مدیریت شهری سامان‌دهی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، علی قاسم زاده در حاشیه نشست هم‌اندیشی استاندار اصفهان و معاونان با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری اصفهان اظهار کرد: نام نشست هم‌اندیشی است.

اما درواقع شاهد همدلی، هم‌افزایی و مروری بر مسائل جاری شهر اصفهان بودیم. او ادامه داد: در جریان این نشست، نیم نگاه و افق‌هایی برای آینده شهر اصفهان مطرح شد که اگر به‌تدریج در دستور کار قرار بگیرد، شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود.

شهردار اصفهان تأکید کرد: تجربه ما نشان می‌دهد نگاه هم‌افزا و همدلی گره از کار مردم باز می‌کند.

او در خصوص طرح دقیق سازی اصفهان گفت: به هر علتی از گذشته در بعضی از پهنه‌های شهر، ارتفاعات متفاوت شکل گرفته، از این رو طرح دقیق‌سازی در دست اجراست و امیدواریم خروجی این طرح به نفع مردم باشد تا در مسیر قانون مشکلات حل شود.

قاسم‌زاده افزود: با تدبیر و زمان‌بندی استاندار اصفهان تیم‌های کارشناسی تحت مدیریت عمرانی استانداری در این باره پیگیر هستند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

1 + 14 =