به بهانه روز پایانی لیگ برتر:

قهرمانان ۲۱ دوره‌ای ایران، فشرده در یک صفحه! (عکس)

همزمان با هفته پایانی لیگ برتر و نبرد قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان، روزنامه ایران ورزشی با طرحی جالب توجه، به قهرمانان ۲۱ دوره اخیر اشاره کرده است

تاریخ انتشار: 18:42 - پنجشنبه 1402/02/28
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
قهرمانان  ۲۱ دوره‌ای ایران، فشرده در یک صفحه! (عکس)

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری ورزش سه، روز موعود فرار رسید و در ساعت ۲۰ پنجشنبه شب (۲۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲)، قهرمان بیست و دومین دوره از لیگ برتر از بین دو‌ تیم پرسپولیس و سپاهان انتخاب می‌شود.

به همین مناسبت روزنامه ایران ورزشی با طرحی جالب در یک صفحه به قهرمانان سابق فوتبال ایران اشاره کرده است.

روز موعود فرار رسید و در ساعت ۲۰ پنجشنبه شب (۲۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲)، قهرمان بیست و دومین دوره از لیگ برتر از بین دو‌ تیم پرسپولیس و سپاهان انتخاب می‌شود.

به همین مناسبت روزنامه ایران ورزشی با طرحی جالب در یک صفحه به قهرمانان سابق فوتبال ایران اشاره کرده است.

پرسپولیسی‌ها با قهرمانی در لیگ برتر اول، هفتم، شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم و بیستم و کسب ۷ عنوان قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ تا به اینجا شناخته می‌شوند.

سپاهان نیز با قهرمانی در دوره‌های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم، با ۵ عنوان قهرمانی دومین تیم پرافتخار فوتبال ایران هستند. حالا باید دید پس از پایان امروز، پرسپولیسی‌ها قهرمانی هشتم خود را جشن می‌گیرند یا سپاهان برای مرتبه ششم جام قهرمانی لیگ را بالای سر می‌برد.

استقلال نیز با کسب عناوین قهرمانی در لیگ‌های پنجم، هشتم، دوازدهم و بیست و یکم  با ۴ قهرمانی در رده سوم قرار دارند. بعد از استقلال، فولاد با ۲ قهرمانی و تیم‌های پاس تهران، سایپا و استقلال خوزستان با یک قهرمانی در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

بیست − چهارده =