قائم مقام مدیرشهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان:

موضوعات سازمان آتش‌نشانی مرتبط با سامانه «اصنو» بررسی شد

قائم مقام مدیرشهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: جلسه بررسی موضوعات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مرتبط با سامانه «اصنو» با شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان در راستای ارتقای آموزش و انتقال ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان برگزار شد.

تاریخ انتشار: 15:57 - دوشنبه 1402/03/1
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
موضوعات سازمان آتش‌نشانی مرتبط با سامانه «اصنو» بررسی شد

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از دبیرخانه مشترک شهر، عباس افرادی اظهار کرد: ارتباط دوسویه شهرسازی الکترونیک با سایر بخش‌های شهرداری، ارتقای آموزش و انتقال ارائه خدمت مطلوب‌تر به شهروندان را به دنبال دارد؛ در این راستا جلسه‌ای با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برای بررسی مسائل کاربران آن مجموعه در خصوص سامانه «اصنو» برگزار و بخش‌های مختلف این سامانه از جمله دیتابیس، مسائل فنی و مستندات تهیه و چالش‌های تسری سامانه و دیگر موضوعات فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه فرایندهای جاری در شهرسازی الکترونیک و اقدامات صورت گرفته در خصوص سازمان آتش‌نشانی مورد بررسی و تعامل دو طرف قرار گرفت تا بتوان اقدامات مناسب‌تری در راستای تسریع و سهولت در پاسخگویی استعلامات این سازمان انجام شود.

قائم مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به ارتقای سطح تکنولوژی و تغییر در نیازهای جامعه، حرکت به سوی بهبود و ارتقای سطح خدمات شهرسازی ارائه شده به شهروندان اجتناب‌ناپذیر است و سازمان آتش‌نشانی نیز به‌طور جد پیگیر گسترش فرآیندهای غیرحضوری بوده تا بتواند سطح کیفی خدمات را افزایش دهد.

افرادی اظهار کرد: برگزاری سلسله جلسات همفکری و هماهنگی در امور خدمت به شهروندان، می‌تواند در راستای بهبود پاسخ‌دهی به شهروندان جهت تسریع در زمان و صدور استعلام و افزایش سطح رضایتمندی آنها مؤثر باشد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه مسائل فنی سازمان آتش‌نشانی به خوبی بررسی و منجر به تنظیم صورتجلسه‌ای شد که به شرکت پیمانکار برای پیاده‌سازی در سامانه اصنو ابلاغ و مقرر شد تعدادی از کاربران مناطق با سازمان آتش‌نشانی، آموزش‌های بیشتری را دریافت کنند تا مشکلات مرتبط کاهش یابد.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پنج × دو =