راهنمای جامع ثبت درخواست نصب تجهیزات ترافیکی در شهر اصفهان

یکی از مهم‌ترین ارکان ارتقای ایمنی ترافیکی و کاهش تصادفات در سطح شهر، استفاده از تجهیزات ترافیکی استاندارد و به‌موقع است

تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - یکشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۴
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
راهنمای جامع ثبت درخواست نصب تجهیزات ترافیکی در شهر اصفهان

به گزارش اصفهان زیبا؛ یکی از مهم‌ترین ارکان ارتقای ایمنی ترافیکی و کاهش تصادفات در سطح شهر، استفاده از تجهیزات ترافیکی استاندارد و به‌موقع است. شهرداری اصفهان با راه‌اندازی سامانه «اصفهان من»، امکان ثبت درخواست نصب انواع تجهیزات ترافیکی را به صورت غیرحضوری و سریع فراهم کرده است.


چگونه درخواست نصب تجهیزات ترافیکی ثبت کنیم؟

شهروندان محترم می‌توانند از طریق سامانه جامع My.isfahan.ir، اقدام به ثبت درخواست برای نصب تجهیزات ترافیکی مورد نظر خود نمایند. این تجهیزات شامل موارد زیر است:

  • تابلوهای راهنمایی و رانندگی

  • آینه‌های محدب ترافیکی

  • سرعت‌گیر (کاهش‌دهنده سرعت)

  • چراغ هشدار چشمک‌زن

  • علائم افقی و عمودی

  • و سایر ابزارهای ایمنی در معابر


بررسی درخواست‌ها چطور انجام می‌شود؟

پس از ثبت درخواست در سامانه «اصفهان من»، کارشناسان ترافیک منطقه مربوطه، موضوع را بررسی و نتیجه را حداکثر طی ۳ روز کاری از طریق بخش «درخواست‌های من» در سامانه اعلام می‌کنند.


راه‌های پیگیری یا دریافت مشاوره

در صورتی که در مراحل ثبت درخواست یا پیگیری آن نیاز به راهنمایی داشته باشید، می‌توانید با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه شما را راهنمایی کنند.


لینک ثبت درخواست غیرحضوری

برای ثبت سریع درخواست نصب تجهیزات ترافیکی در منطقه ۹ شهرداری اصفهان، از لینک زیر استفاده نمایید:
🔗 ثبت درخواست تجهیزات ترافیکی – منطقه ۹ اصفهان


اطلاع از اخبار و خدمات شهری اصفهان

برای آگاهی از جدیدترین خدمات، اطلاعیه‌ها و اخبار منطقه ۹ و شهر اصفهان، به کانال رسمی اطلاع‌رسانی شهرداری منطقه ۹ در پیام‌رسان ایتا بپیوندید:
📡 کانال رسمی شهرداری منطقه ۹ اصفهان


با مشارکت شهروندان، شهری ایمن‌تر می‌سازیم

حضور فعال و دغدغه‌مند شهروندان در امور شهری به ما کمک می‌کند تا محیطی ایمن‌تر، منظم‌تر و هوشمندتر برای همه فراهم کنیم.
با ما همراه باشید در مسیر ساخت شهری بهتر برای زندگی.