شهردار اصفهان:

ادامه خیابان کمکی ارتش احداث می‌شود/ تشکیل کارگروه اجرای تبصره «ت» بند ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲

شهردار اصفهان گفت: به برکت دهه مبارک کرامت، پروژه احداث ادامه خیابان کمکی ارتش دوباره فعال و کلنگ احداث این خیابان به زمین زده شد.

تاریخ انتشار: 16:35 - چهارشنبه 1402/03/3
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ادامه خیابان کمکی ارتش احداث می‌شود/ تشکیل کارگروه اجرای تبصره «ت» بند ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده در حاشیه افتتاح پروژه‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان اظهار کرد: ۲۲ پروژه در منطقه پنج شهرداری اصفهان امروز _چهارشنبه سوم خردادماه_ به بهره‌برداری رسید که مهمترین آن پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید و فرهنگسرای ادب است، با افتتاح این پروژه‌ها خدمات جدیدی به مردم ارائه شد.

وی با اشاره به احداث ادامه خیابان کمکی ارتش افزود: پیگیری‌های احداث ادامه این خیابان در گذشته انجام شده بود، اما در پیچ و خم اداری و توافق با ارتش که فراز و نشیب داشت، مدتی پروژه متوقف بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: به برکت دهه مبارک کرامت این پروژه دوباره فعال می‌شود، در این راستا امروز کلنگ احداث خیابان کمکی ارتش به زمین زده شد.

وی در ادامه با اشاره به تبصره ت بند شش قانون بودجه ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: سال گذشته در تنظیم بودجه ۱۴۰۲ در بند «ت» بودجه، تبصره‌ای گنجانده شد که بر اساس آن به شهرداری‌ها اجازه داده شد در مدت کوتاه پرونده‌های ساختمان‌هایی که در گذشته با مشکل دریافت پایان ساخت مواجه شده‌اند را دوباره بررسی کند، بر این اساس درصدد هستیم با استفاده از این ظرفیت قانونی، در صورت امکان مشکل آنها را رفع کنیم.

قاسم‌زاده با بیان اینکه برای اجرای این قانون تفویض اختیار انجام و کارگروه مربوطه در هر منطقه تشکیل شده است، گفت: در این راستا شهروندان می‌توانند در سامانه my.isfahan.ir به بخش درخواست اجرای بند «ت» تبصره ۶ وارد شوند، اطلاعات خود را بارگذاری و کد رهگیری دریافت کنند تا پرونده آنها در شهرداری مورد بررسی قرار گیرد، بنابراین نیازی به مراجعه حضوری نیست.

وی خاطرنشان کرد: ثبت درخواست‌ها آغاز شده است، در این راستا با دید مثبت و حداکثری نسبت به رفع مشکل شهروندان اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

2 × 3 =