تساوی در سایه اشتباهات

هرچند مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، در مصاحبه تلویزیونی پس از بازی تیمش در برابر صنعت نفت عنوان کرد که دلیل اصلی نتیجه‌نگرفتن نماینده فوتبال اصفهان پیشنهادهای ۴۰میلیاردی تیم‌های تهرانی و ازبین‌رفتن تمرکز بازیکنانش بوده است، ولی شکی نیست که ذوب‌آهن بعد از کسب چند نتیجه خوب در هفته‌های گذشته در برابر صنعت نفت مغرورانه بازی کرد و نزدیک بود تاوان این مدل بازی را هم بدهد.

تاریخ انتشار: 15:28 - دوشنبه 1401/10/12
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
تساوی در  سایه اشتباهات

البته از طرف دیگر نباید فراموش کنیم که صنعت نفت بعد از حضور سرمربی جدید خودش، یعنی تاوارس برزیلی تیمی متحول‌شده در رقابت‌های لیگ برتر بوده و آبادانی ها اگر بازی را زودتر از حد معمول تمام شده نمی‌دانستند،شاید می‌توانستند با یک برد ارزشمند استادیوم فولادشهر را ترک کنند. ولی تساوی ذوب آهن و صنعت نفت بیشتر از آنکه برای آبادانی ها خوشحال کننده باشد، برای نماینده فوتبال اصفهان ناراحت‌کننده بود و ذوب‌آهنی‌ها باید امیدوار باشند تا در هفته‌های آینده حسرت این سه امتیاز از دست رفته را نخورند.

ادسون تاوارس برزیلی بعد از نزدیک به ۱۸ سال دوباره به اصفهان بازگشت و این بار روی نیمکت یک تیم زردپوش دیگر نشست و البته با کسب یک امتیاز امیدوارانه این شهر را ترک کرد.

حبیب فرعباسی:

در این هفته‌ها آن‌قدر از عملکرد باثبات دروازه‌بان ذوب‌آهن تعریف کرده بودیم که هرگز نمی‌شد پیش‌بینی کرد او در برابر صنعت نفت روز خوبی نداشته باشد؛ اما فرعباسی روی گل اول جرئت خروج از دروازه را پیدا نکرد و روی گل دوم هم از یک زاویه بسته و از یک فاصله نه‌چندان نزدیک دروازه خودش را بازشده دید تا دو گل بد را در برابر نماینده فوتبال آبادان دریافت کنند و خوش شانس بود که در دقایق پایانی تیمش از شکست فرار کرد.

حامد نورمحمدی:

باتجربه‌ترین بازیکن حاضر در ترکیب ذوب آهن بود؛ اما نفر مقابل او در بین بازیکنان صنعت نفت، یعنی محمد طیبی موفق‌تر از او عمل کرد و با زدن یک گل شانس تیمش را برای موفقیت در این بازی بالا برد. البته اشتباهات مدافعان کناری ذوب‌آهن در این بازی کم نبود و به نظر می‌رسد نورمحمدی باید با حواس‌جمعی بیشتری بازیکنان کناری‌اش را تحت‌نظر داشته باشد.

سیدمحمد قریشی:

مدافع ذوب‌آهن هرچند عملکرد خوبی در برابر صنعت نفت نداشت، پرتاب‌های بلند اوت سرانجام به کار آمد و همکاری دو مدافع ذوب‌آهن در نهایت باعث شد شانس شاگردان تارتار برای کسب نتیجه تساوی در این مسابقه بیشتر از قبل شود.

آرمان اکوان:

اشتباه او آن‌قدر وحشتناک نبود که دروازه ذوب‌آهن باز شود؛ ولی مجموعه‌ای از اشتباهات دست‌به‌دست یکدیگر داد تا شوت نه‌چندان محکم بازیکن صنعت نفت با زاویه‌بندی اشتباه دروازه‌بان ذوب آهن گل دوم را برای حریف آبادانی ثبت کند؛ با این حال اکوان آن‌قدر انگیزه داشت که درنهایت موفق شد با زدن یک گل، اشتباهش را جبران کند و البته واکنش جالبی هم بعد از زدن گل داشت.

بررسی عملکرد ذوب آهن در برابر صنعت نفت - اصفهان زیبا

محمد سلطانی مهر:

نمایش خوبی در برابر حریف آبادانی نداشت و در پایان نیمه اول هم تعویض شد تا پوریا پورعلی به خاطر میل به نفوذ بیشتری که دارد بتواند خطرهای بیشتری را روی دروازه صنعت نفت ایجاد کند؛ ولی سلطانی‌مهر همچنان یکی از بازیکنان قابل‌اطمینان و اصلی مهدی تارتار خواهد بود.

امیرحسین جدی:

: آن‌چنان در جریان بازی قرار نداشت و نتوانست نفوذهای آن‌چنانی به سمت دروازه صنعت نفت انجام دهد؛ البته در بازی مقابل حریف آبادانی هیچ کدام از بازیکنان ذوب‌آهن روز خوبی نداشتند و این موضوع به امیرحسین جدی هم سرایت کرد.

صادق صادقی:

دریافت دو گل در نیمه دوم و عقب‌افتادن شاگردان مهدی تارتار کار را برای خط هافبک این تیم بسیار سخت کرد و صادق صادقی هم که در هفته‌های گذشته یکی از بهترین بازیکنان ذوب‌آهن بود، نتوانست در برابر صنعت نفت نمایش خوبی از خود به جا بگذارد.

محمدعلی فلامرزی:

شاید هنوز متوجه نشده باشد که فرصت بازی‌کردن در رقابت‌های لیگ برتر نصیب هر بازیکنی نمی‌شود و او هر زمان که برای ذوب‌آهن به میدان رفته، نتوانسته است بازیکن تأثیرگذار و البته محبوب در بین هواداران لقب بگیرد و بدون شک این موضوع در هفته‌های آینده شرایط را برای بازی‌کردنش سخت خواهد کرد.

محمدحسین اسلامی:

در بازی‌های قبلی آن‌قدر از او تعریف شد که به نظر می‌رسد این موضوع عملکرد او را تحت‌تأثیر قرار داده است و اسلامی که یکی از پدیده‌های این فصل لیگ برتر بوده باید خیلی زود بتواند خودش را به شرایط ایدئال برگرداند؛ وگرنه در فوتبال ما بازیکنانی مثل پیام صادقیان بسیار بودند که در حد یک جرقه ظاهر شدند و بعد از مدتی فوتبالشان تمام شده است.

محمدامین درویشی:

در برابر صنعت نفت عملکرد خوبی از او ندیدیم و به نظر می‌رسید کمی سردرگم در میانه میدان بازی می‌کند؛ به همین خاطر ذوب‌آهنی‌ها نتوانستند موقعیت آن‌چنان جدی روی دروازه نفت ایجاد کنند.

محمدرضا سلیمانی:

بسیار دونده و پرتلاش بازی می‌کند؛ اما سبک بازی او به صورتی است که آن‌چنان به سمت دروازه حریفان نزدیک نمی‌شود و بیشتر علاقه دارد به عقب برگردد تا صاحب توپ شود. همین موضوع باعث شد آن‌چنان در موقعیت گلزنی قرار نگیرد . در روزهایی که ذوب‌آهن با فقر مهاجمان نوک روبه‌روست، او باید خیلی بیشتر از این‌ها به کمک تیمش بیاید.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

15 + 7 =