تمدید سکانداری مصطفی میرزایی در هیئت کشتی:

انتخاب رئیس در غیاب دبیر

مجمع انتخاباتی هیئت کشتی اصفهان در غیاب علیرضا دبیر برگزار و مصطفی میرزایی برای دومین دوره متوالی رأی اعتماد اعضای مجمع را کسب کرد.

تاریخ انتشار: 15:41 - شنبه 1402/04/3
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب رئیس در غیاب دبیر

به گزارش اصفهان زیبا؛ مجمع انتخاباتی هیئت کشتی اصفهان در غیاب علیرضا دبیر برگزار و مصطفی میرزایی برای دومین دوره متوالی رأی اعتماد اعضای مجمع را کسب کرد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به روال مرسوم، سخنران اول برنامه بود که با اشاره به غیبت علیرضا دبیر به علت جراحی و میسرنبودن حضور او ابراز امیدواری کرد رئیس فدراسیون کشتی در اولین فرصت پیش رو به اصفهان سفر کند.

محمدی انتظار از جامعه کشتی را ارتقای این رشته از سطح و موقعیت فعلی عنوان و تأکید کرد جامعه کشتی با هم‌افزایی، اتحاد و مودت و دوستی این رشته را به جایگاه برتری ارتقا داده و کشتی اصفهان در سطح المپیک، جهانی و آسیایی مدال‌آور شود.

او با اشاره به ظرفیت‌های خوب رشته کشتی در اصفهان، تعامل هیئت کشتی با فدراسیون را نکته مثبتی ارزیابی و تأکید کرد اداره ورزش و جوانان نیز همکاری مجدانه‌ای با هیئت خواهد داشت.

در ادامه اعضای مجمع به معرفی پرداختند که نکته جالب‌توجه حضور محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها بود و برخلاف همیشه که یکی از مسئولان ورزش قهرمانی باشگاه در مجامع انتخاباتی شرکت می‌کرد، ساکت رأسا در مجمع حضور یافته بود.

در ادامه نیز مصطفی میرزایی، تنها کاندیدای مجمع با نمایش پاورپوینتی به ارائه عملکرد چهارسال گذشته در هیئت کشتی پرداخت. او با بیان اینکه جمعیت آماری هیئت در سال ۹۷، ۱۶۵۰ کشتی‌گیر بوده است، از افزایش تعداد ورزشکاران سامان‌دهی‌شده هیئت به ۹ هزار نفر خبر داد.

میرزایی اولویت اصلی هیئت را تربیت ملی‌پوش در رشته‌های کشتی فرنگی و آزاد عنوان کرد و گفت: یک دست صدا ندارد و برای راه‌افتادن کشتی اصفهان، باید هیئت‌های شهرستانی فعال شوند و برای رسیدن به این هدف، تعداد هیئت‌های شهرستانی فعال از پنج شهرستان به ۲۳ شهرستان ارتقا پیدا کرد.

او ادامه داد: شیوع کرونا باعث تعطیلی کشتی شد و تأثیرات منفی زیادی بر این رشته داشت؛ با این حال هیئت‌رئیسه هیئت تصمیم گرفت تهدید ایجادشده را به فرصت تبدیل کند و از این رو اولویت را بر مباحث عمرانی گذاشتیم؛ زیرا سالن اصفهان فرسوده بود و در برخی شهرستان‌ها سالن نداشتیم.

به گفته میرزایی، در این مدت هیئت کشتی بالغ بر ۱۶ خانه کشتی ساخته و طی سه‌سال متوالی هیئت برتر کشور در بخش عمرانی شد.

او بیان کرد: در المپیاد استعدادهای برتر، عملکرد اصفهان چشمگیر بود و در بخش بانوان نیز نایب قهرمان کشور شدیم و دو ملی‌پوش و یک مربی داشتیم.

او عدم حضور باشگاه‌های صاحب‌نام در کشتی را معضلی برای این رشته دانست و تأکید کرد: با اهتمام هیئت کشتی، باشگاه‌های بزرگی چون سپاهان مقاومت و پادما یدک در این رشته فعال شدند.

میرزایی با تأکید بر این نکته که اگر موفقیتی در هیئت به دست آمده حاصل تلاش دسته‌جمعی بوده است، ابراز امیدواری کرد که اهالی کشتی استان دست در دست هم گذاشته و برای پیشرفت این رشته تلاش کنند.

سپس رأی‌گیری انجام شد و میرزایی با کسب تمام 26 رأی مأخوذه، بار دیگر ریاست هیئت کشتی استان برای چهارسال دوم را در اختیار گرفت.

او با تشکر از رأی اعتماد اعضای مجمع، توضیحات کوتاهی درخصوص نفرات معرفی شده برای هیئت‌رئیسه داد و خواستار رأی حداکثری شد که این اتفاق نیز رخ داد و هیئت‌رئیسه با رأی کامل انتخاب شدند.

سردار پاکزاد که به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌رئیسه رأی اعتماد مجمع را کسب کرده بود، در سخنانی کوتاه انتخاب دوباره میرزایی را اتفاق خوبی برای هیئت کشتی استان قلمداد کرده و از اعضای مجمع خواست برای پیشبرد برنامه‌های هیئت به یاری او بشتابند.

ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی، که به نمایندگی از علیرضا دبیر در مجمع حضور یافته بود، تأکید کرد، میرزایی در دوره اول عملکرد خوبی داشته است که موفق به کسب حداکثر آرا برای دوره دوم شده؛ اما در چهار سال دوم کار سخت‌تری پیش رو خواهد داشت و باید تمرکز بر نتیجه‌گرفتن گذاشته شود.

او به حضور رسول جزینی در مجمع اشاره کرد و گفت: تجارب جزینی را نمی‌توان نادیده گرفت و سه دوره شرکت در المپیک و چندین دوره مسابقات جهانی و آسیایی، باعث شده او تجربیات گرانقدری داشته باشد و در هیئت کشتی اصفهان و در فدراسیون باید از این تجارب استفاده شود.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

4 × پنج =