بررسی عملکرد ذوب‌آهن و سپاهان در شهرآورد:

اصفهانی‌ها دربی باکیفیت را معنا کردند

همان‌طور که از قبل هم قابل‌پیش‌بینی بود، سپاهان با حضور بازیکنان سرشناس و با تجربه خودش توانست در شهرآورد فوتبال اصفهان به پیروزی برسد و با گرفتن ۳ امتیاز دومین هفته متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا همچنان صدر جدول لیگ را در اختیار داشته باشد.

تاریخ انتشار: 10:02 - شنبه 1402/05/28
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
اصفهانی‌ها دربی باکیفیت را معنا کردند

به گزارش اصفهان زیبا؛ همان‌طور که از قبل هم قابل‌پیش‌بینی بود، سپاهان با حضور بازیکنان سرشناس و با تجربه خودش توانست در شهرآورد فوتبال اصفهان به پیروزی برسد و با گرفتن ۳ امتیاز دومین هفته متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا همچنان صدر جدول لیگ را در اختیار داشته باشد.

در سوی مقابل ذوب‌آهن هم با تیمی جوان و شاید کم‌تجربه اولین بازی خانگی خودش در لیگ امسال را به تیم همشهری واگذار کرد تا محمد ربیعی در ادامه لیگ با دغدغه و شناخت بیشتری تیمش را به دیدار رقبا بفرستد.

پیام نیازمند، 5/8 از ۱۰: هرچند نیازمند در طول ۹۰ دقیقه آنچنان در برابر ذوب آهنی‌ها اذیت نشد، اما همان معدود حملات گاندوها هم با دو تیر دروازه برای نیازمند همراه بود تا او درنهایت بتواند اولین کلین‌شیت امسال را به نام خودش ثبت کند.

در سوی مقابل حبیب فرعباسی بر روی گل‌های دریافتی تقصیری نداشت تا در نهایت با ثبت نمره ۷ به کار خودش پایان دهد.

محمد دانشگر، 5/7 از ۱۰: هم در بازی مقابل تراکتور و هم در بازی مقابل ذوب‌آهن مهاجمان تیم حریف بر روی ارسال‌ها موفق شدند با ضربه سر دروازه نیازمند را تهدید کنند که این عملکرد مثبتی برای خط دفاعی سپاهان و دانشگر به حساب نمی‌آید.

آرش قادری هم‌پست دانشگر در خط دفاعی ذوب‌آهن نمایش آنچنان خوبی نداشت و با اهدای یک ضربه پنالتی به سپاهان به نوعی اسباب شکست تیمش در این بازی را فراهم کرد تا با نمره ۶ به کار خودش پایان دهد.

هادی محمدی، ۸ از ۱۰: غیبت نیلسون باعث شد تا محمدی در ورزشگاهی به میدان برود که سال‌ها با پیراهن ذوب‌آهن در آن بازی کرده بود و همین موضوع اعتماد به نفس او را در دربی اصفهان افزایش داد تا دروازه سپاهان بسته بماند.

در طرف مقابل هم شایان مصلح در ترکیب ذوب‌آهن بازی کرد که به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته خودش را با سیستم محمد ربیعی هماهنگ کند و آشفتگی زیادی در سبک بازی او به چشم می‌آید تا در نهایت نمره ۷ نصیب او بشود.

میلاد زکیپور، 5/7 از ۱۰: بازی‌کردن در برابر سجاد آشوری و محمد‌حسین اسلامی باعث شد تا زکی‌پور نفوذ آنچنان زیادی به زمین ذوب آهن انجام ندهد و بیشتر مشغول انجام کارهای دفاعی باشد.

بازیکن هم‌پست او در ذوب‌آهن یعنی امیرحسین جدی با وجود مصدومیت خطرناکش بازی خوبی به نمایش نگذاشت تا او هم با نمره ۷ این بازی را ترک کند.

رامین رضاییان، ۷ از ۱۰: دوندگی بسیار زیادی در ترکیب سپاهان دارد؛ اما هنوز نتوانسته تبدیل به آن بازیکن آماده و خطرناک فصل گذشته بشود و سپاهانی‌ها همچنان باید منتظر درخشش او باشند.

در ترکیب ذوب آهن سید محمد قریشی با وجود آنکه در پرتاب‌های اوت خطرات زیادی را بر روی دروازه سپاهان ایجاد کرد، ولی در یک صحنه عملکرد بی‌دقت او باعث گل دوم سپاهان شد و همین مسئله نمره قریشی را به عدد ۷ می‌رساند.

محمدجواد حسین نژاد، ۹ از ۱۰: این بازیکن جوان شگفتانه مورایس در دربی فوتبال اصفهان بود که باعث شد سپاهانی‌ها غیبت محمد کریمی را در این بازی احساس نکنند. حسین‌نژاد با حرکات تکنیکی و پا به توپ خودش دو موقعیت بسیار خطرناک برای تیمش فراهم کرد تا یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در این بازی باشد.

البته در اردوی ذوبی‌ها عرفان معصومی به عنوان هافبک میانی تیم سبز‌پوش عملکرد خوبی نداشت تا بیشتر از نمره ۵ نگیرد.

محمد قربانی، ۸ از ۱۰: او در عین جوانی تجربه بسیار خوبی دارد و در حال حاضر هافبک اصلی سپاهان در خط میانی است و در مقابل ذوب‌آهن هم نمایش خوبی داشت.

در طرف مقابل فردین یوسفی عملکرد ضعیفی داشت و با ثبت نمره ۵/۵ صدای اعتراض محمد ربیعی را بلند کرد.

فرشاد احمدزاده، ۷ از ۱۰: به جز صحنه‌ای که توپ را به دست قریشی زد، در بقیه دقایق مسابقه آنچنان در جریان بازی قرار نگرفت تا نمره آنچنان بالایی نگیرد.

در ترکیب ذوب‌آهن هم جلال مداحی در برابر رامین رضاییان روز آنچنان موفقی را پشت سر نگذاشت تا او هم با نمره ۷ کار خودش را پایان دهد.

رضا شکاری، ۷ از ۱۰: شکاری در ورزشگاه خاطره‌ها به میدان رفته بود ولی او هم تحت‌تأثیر تیم حریف قرار گرفت و در نهایت با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.

در ترکیب ذوب‌آهن هم سجاد عاشوری با وجود شوتی که به تیر دروازه سپاهان زد، در نهایت با ثبت نمره 5/7 یکی از بازیکنان متوسط رو به بالای تیمش بود.

رضا اسدی، ۹ از ۱۰: گل‌کردن پنالتی کار آنچنان ساده‌ای نبود؛ ولی اسدی نشان داد که بی‌دلیل در فصل گذشته در کورس آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر نبوده است و با این گل شانس سپاهان را برای رسیدن به پیروزی زیاد کرد.

در ترکیب ذوب‌آهن هم محمدجواد محمدی اصلا خوب نبود و نمره ۵ گرفت.

شهریار مغانلو 5/9 از ۱۰: یک پنالتی گرفت و یک گل هم با زرنگی خودش به ثمر رساند تا بهترین بازیکن سپاهان در این بازی باشد و البته مدعی اصلی کسب عنوان آقای گلی در رقابت‌های لیگ امسال به نام مغانلو ثبت شده است.

در اردوی ذوب‌آهن محمدحسین اسلامی آن‌چنان در چشم نبود و با نمره ۶ به کار خودش پایان داد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

10 + هفده =