کمپین هواداری برای راضی‌کردن مورایس:

آقایی کن و به سپاهان نیا!

چندروزی است که بحث خرید بازیکن جدید توسط سپاهانی‌ها تبدیل به سوژه روز هواداران این تیم شده و در حقیقت جامعه هواداری به دنبال این است که به هر طریق ممکن از خرید سعید آقایی و حضور این بازیکن در لیست سپاهان جلوگیری کند.

تاریخ انتشار: 10:07 - چهارشنبه 1402/09/1
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
آقایی کن و به سپاهان نیا!

به گزارش اصفهان زیبا؛ در شرایطی که عصر فردا، پنجشنبه، سپاهان باید در جریان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به دیدار استقلال خوزستان برود، چندروزی است که بحث خرید بازیکن جدید توسط سپاهانی‌ها تبدیل به سوژه روز هواداران این تیم شده و در حقیقت جامعه هواداری به دنبال این است که به هر طریق ممکن از خرید سعید آقایی و حضور این بازیکن در لیست سپاهان جلوگیری کند.

سپاهان در این فصل با وجود مشکلات فراوانی که با آن روبه‌رو شده و امتیازاتی که با احکام انضباطی از دست داده، همچنان در جریان رقابت‌های لیگ و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای موفقیت شانس زیادی دارد و طبیعی است که مورایس به‌عنوان نفر اول کادر فنی و سرمربی سپاهان در همه زمینه‌ها به‌دنبال تقویت تیم و بهبود شرایط بر روی نیمکت باشد و در این راه لیست موردنیاز خودش را هم تحویل باشگاه داده است.

همین چند روز پیش بود که بنا بر درخواست سرمربی سپاهان نام رضا فتاحی به‌عنوان مدیر تیم جایگزین مهدی سلیمی شد و هرچند که هواداران با این موضوع هم زاویه داشتند؛ ولی در نهایت همه به انتخاب سرمربی تیمشان احترام گذاشتند.

با این حال به نظر می‌رسد که این اعتقاد درباره جذب سعید آقایی کاملا متفاوت است و هواداران حاضر به پذیرش این بازیکن پرحاشیه در لیست تیمشان نیستند.

سعید آقایی در ابتدای فصل نقل و انتقالات لیگ بیست‌وسوم به تبریز رفت تا پیراهن قرمز تراکتور را بر تن کند؛ اما از همان ابتدا جو هواداری به‌شدت علیه این بازیکن بود و رفتاری که او قبلا با پیراهن پرسپولیس در مقابل تبریزی‌ها انجام داده بود، باعث شد تا از همان ابتدا جو به‌شدت علیه این بازیکن سنگین شود.

حتی پیام عذرخواهی هم تأثیری در بخشش او نداشت تا در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات آقایی دوباره از تراکتور جدا شود و در شرایطی که صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در تیم‌های بدون هواداری مثل پیکان مطرح شده بود، مدتی است که خبر علاقه مورایس برای جذب این بازیکن باشگاه سپاهان را تحت‌فشار قرار داده است.

بلاتکلیفی باشگاه در پرونده آقایی

از یک طرف باشگاه مجبور است که بنا بر درخواست سرمربی تیمش نسبت به تأمین خواسته او اقدام کند و اگر بخواهد مخالفتی با این موضوع داشته باشد بدون شک مورایسی که در طول این چندماه انواع و اقسام مشکلات ایجادشده را پشت سر گذاشته، دوباره طلبکار می‌شود و حق هم دارد که چرا باشگاه درخواست نفر اول کادر فنی تیم را اجابت نکرده است!

اما این فقط یک روی سکه است و در سمت مقابل هوادارانی حضور دارند که به صورت کامل بر شرایط تیمشان اشراف دارند و این آگاهی اجازه نمی‌دهد تا بخواهند خرید احتمالی سعید آقایی را بپذیرند؛ آن هم بازیکنی که بعد از جداشدن از سپاهان پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و این موضوع خودش به اندازه کافی برای هواداران طلایی پوش غیرقابل‌پذیرش بوده است؛ چه برسد به اینکه بخواهند دوباره او را با پیراهن زرد ببینند.

خرید بی‌کیفیت چاره‌ساز نیست

البته باید به این موضوع هم اعتراف کرد که سپاهان در این فصل با وجود قدرت فراوان در خط حمله در سمت مقابل، یعنی در ساختار دفاعی تیمی بدون اشتباه نبوده و به جز محمد دانشگر، بقیه مدافعان میانی تیم نتوانسته‌اند انتظارات را بر آورده کنند و طبیعی بود که مورایس بخواهد تقویت تیمش را از خط دفاعی شروع کند؛ ولی مشکل سعید آقایی است که بعید به نظر می‌رسد در این شرایط حساس بتواند گره‌ای از مشکلات سپاهان باز کند.

خیلی‌ها منتظرند تا زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل فرا برسد و بازیکنانی مثل نیلسون جونیور و کاوه رضایی از تیم جدا شوند تا به جای آن‌ها هم قرارداد امید نورافکن ثبت شود و هم یک مدافع باکیفیت به لیست اضافه شود؛ ولی به هر صورت مورایس برای جذب آقایی عجله دارد و البته به نظر می‌رسد که توصیه دوستان و همکاران او در کنار تیم هم برای استفاده آن‌ها از مزایای حضور سعید آقایی در لیست سپاهان بی‌تأثیر نباشد؛ اما همچنان این کنش و واکنش ادامه دارد و باید دید که در نهایت پرونده خرید سعید آقایی با جلب نظر کدام یکی از طرفین ماجرا به پایان می‌رسد.

شاید حضور آقایی در اصفهان رضایت مورایس را جلب کند؛ ولی بدون شک بعد از این همه حاشیه و تقابلی که آقایی با هواداران سپاهان خواهد داشت، این بازیکن تمرکز کافی برای بازی در این تیم را پیدا نخواهد کرد و یک اشتباه یا یک اظهارنظر نابجا کافی است تا سکوهای ناراضی مواضع جدیدی علیه مدافع نه‌چندان‌محبوب تیمشان در پیش بگیرند؛ آن هم در فصلی که سپاهان به‌شدت به‌دنبال آرامش است تا بتواند در رقابت با پرسپولیس و استقلال به سلامت از این مسیر عبور کند.

تجربه خریدهای ناموفقی مثل الویس کامسوبا، داسیلویرا و کاتاتائو باعث شده تا هوادار ناراضی زیر بار خرید سعید آقایی نرود.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

یازده − سه =