کدام فروشندگان محصولاتشان را با 10 تا 50درصد تخفیف عرضه می‌کنند؟

تخفیف‌های صنوف اصفهان برای هدیه روز مادر

«هدیه‌ای برای روز مادر»؛ این جمله‌‌ای است که پشت ویترین مغازه‌های سطح شهر و بازار اصفهان با خط درشت پررنگ به چشم می‌خورد.

تاریخ انتشار: 08:16 - سه شنبه 1402/10/12
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
تخفیف‌های صنوف اصفهان برای هدیه روز مادر

به گزارش اصفهان زیبا؛ «هدیه‌ای برای روز مادر»؛ این جمله‌‌ای است که پشت ویترین مغازه‌های سطح شهر و بازار اصفهان با خط درشت پررنگ به چشم می‌خورد.

این روزها بازار اصفهان جنب‌وجوش بیشتری پیدا کرده است. کسبه بیرون از مغازه‌هایشان با صدای بلند مناسبت روز مادر را به یاد مردم می‌آورند و پای مشتریان به مغازه‌ها باز می‌شود.

تنوع در ویترین هدیه‌های روز مادر زیاد است؛ از کیف، کفش و انواع پوشاک گرفته تا لوازم‌خانگی، طلا و بدلیجات، سفارش انواع خدمات آرایشی، رزرو بلیت سینما، کنسرت و تئاتر و حتی رزرو تورهای چندروزه برای آن‌هایی که می‌خواهند مادرانشان را حسابی غافلگیر کنند؛ البته ردپای آمدن این روز و تکانه‌های آن به بازار مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی نیز به‌خوبی حس می‌شود.«برای روز مادر چی بخریم؟» نقل این روزهای محافل است و رفت‌وآمد مردم در مغازه‌ها و مشورت‌کردن‌هایشان با کناردستی‌ها و فروشنده‌های مغازه‌ها برای انتخاب هدیه روز مادر و روز زن به‌کرات به چشم می‌خورد.

همه آن‌هایی که پولی در چنته دارند، دست‌به‌جیب می‌برند. گویا خرید هدیه به مناسبت روز مادر قانونی نانوشته، اما لازم‌الاجراست. خرید هدیه‌های مناسبتی فقیر و غنی نمی‌شناسد و همه با هر میزان درآمد به مراکز خرید روی می‌آورند.

تکاپوی بازار اصفهان در آستانه روز مادر

رفت‌وآمدها زیاد است و خیابان‌ها شلوغ. این را نمی‌دانیم که چقدر از این مشتریان بالقوه به خریدار واقعی تبدیل می‌شوند؛ اما آن‌طور که کسبه اصفهان در بازار‌های مختلف می‌گویند، به مناسبت این عید مبارک بازار‌ها نسبت به ‌روزهای قبل رونق گرفته‌اند.

به گفته خیلی از کسبه و فروشندگان رسته‌های مختلف اصفهان، اوضاع کاسبی‌شان در مناسبت‌ها خیلی بهتر از قبل است؛ درواقع مردم به‌نوعی خود را ملزم می‌دانند که برای مناسبت‌های مهم سری به مغازه‌ها بزنند و حتما خرید داشته باشند؛ روز مادر هم یکی از آن مناسبت‌های مهم است که برخی کسبه بیشتر از آن نفع می‌برند و فروش محصولاتی که موردنیاز بانوان است در این هفته رونق بیشتری دارد.

هرکس تلاش می‌کند در وسع و توان خود برای گرامیداشت این روز هدیه‌ای برای مادرش خریداری کند؛ روزی که به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا(س) به‌عنوان روز مادر و روز زن نام‌گذاری شده است.

خریدها هم شخصی و هم خانوادگی است. خریدهای مناسبتی برای روز مادر حال و هوای بازار را تغییر داده و بیش‌ازپیش به هیجان این روزهای بازار افزوده است.

دراین‌بین رفت‌وآمد به فروشگاه‌هایی با تخفیف‌ها و تبلیغ‌های گسترده‌تر بیشتر است.

طبیعی است که استقبال مردم از این کالا‌ها بیشتر باشد. در بیشتر موارد تا آنجا که ذهنمان یاری می‌کرد، قیمت‌ها چندان تفاوتی با قبل نکرده بود؛ اما فروشگاه‌های حضوری و مجازی که تخفیف‌های آن‌ها واقعی‌تر باشد، این روزها فعالیتشان را آغاز کرده‌اند.

مثل همه مناسبت‌های دیگر، با نزدیک شدن به‌روز مادر، فروشنده‌ها شیپور تخفیف‌‌ها و تبلیغ‌ها را به صدا درآوردند.

همکاری اصناف با شهرداری اصفهان برای روز مادر

امسال طی هم‌افزایی صورت‌گرفته میان دستگاه‌ها و ارگان‌ها و به‌دنبال جلسه‌های متعدد، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای هفته گرامیداشت مقام زن صورت گرفته است.

اصناف اصفهان با هماهنگی و همکاری شهرداری اصفهان تخفیف‌های ویژه‌ای را برای شهروندان اصفهانی ارائه می‌کنند که تا پایان این هفته این تخفیف‌ها برای فروش محصولات اعمال می‌شود.

دراین‌باره رئیس اتاق اصناف اصفهان به «اصفهان‌زیبا» می‌گوید: «به مناسبت روز زن با هماهنگی شهرداری اصفهان تعدادی از صنوف اصفهان محصولات خود را با تخفیف در اختیار بانوان قرار می‌دهند.» محمد نمکی‌زاده تصریح می‌کند: «صنف سراجان (کیف‌فروشان)، کفاشان، پوشاک، آرایشگران و بستنی، آب‌میوه و کافی‌شاپ در این طرح خدمات و محصولات خود را با تخفیف ۱٠ تا ۵٠درصدی از ۹ تا ۱۵ دی به فروش می‌رسانند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، لیست صنوف و میزان تخفیف‌های آن‌ها توسط کانال‌های اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان اعلام شده و در اختیار سامانه پاسخ‌گویی ۱۳۷ قرار گرفته است تا شهروندان با اطلاع از صنوف موردنظر اقدام به خرید با تخفیف، ویژه این هفته کنند.

در جداول ارائه‌شده از سوی اصناف اصفهان آدرس دقیق تمامی مغازه‌ها با رسته‌های مختلف که اقدام به ارائه تخفیف 10 تا 50درصدی روی محصولاتشان به مناسبت روز مادر کرده‌اند، قید شده است. شهروندان اصفهانی با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانند تا آخر هفته کالاها و محصولات موردنیازشان را خریداری کنند.»

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

7 + 1 =