فلسطین؛ محبوب آسیا

تیم ملی فوتبال فلسطین در شرایطی امروز پنجشنبه به دیدار امارات خواهد رفت که فلسطینی‌ها تیمی بسیار محبوب در جام ملت‌های آسیا هستند و زمانی که در نقاط مختلف شهر صحبت از فوتبال می‌شود، هواداران اکثر تیم‌های حاضر در این مسابقات و حتی آن‌هایی که از استرالیا و کره جنوبی به قطر سفر کرده‌اند با حس و حال خوبی از فلسطین صحبت می‌کنند و حتی چند نفر از آن‌ها هم در گفت‌وگو با خبرنگار «اصفهان زیبا» اعلام کردند که در دو بازی آینده فلسطین برای حمایت از آن‌ها به استادیوم خواهند آمد.

تاریخ انتشار: 10:25 - پنجشنبه 1402/10/28
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
فلسطین؛ محبوب آسیا

به گزارش اصفهان زیبا؛ تیم ملی فوتبال فلسطین در شرایطی امروز پنجشنبه به دیدار امارات خواهد رفت که فلسطینی‌ها تیمی بسیار محبوب در جام ملت‌های آسیا هستند و زمانی که در نقاط مختلف شهر صحبت از فوتبال می‌شود، هواداران اکثر تیم‌های حاضر در این مسابقات و حتی آن‌هایی که از استرالیا و کره جنوبی به قطر سفر کرده‌اند با حس و حال خوبی از فلسطین صحبت می‌کنند و حتی چند نفر از آن‌ها هم در گفت‌وگو با خبرنگار «اصفهان زیبا» اعلام کردند که در دو بازی آینده فلسطین برای حمایت از آن‌ها به استادیوم خواهند آمد.

ایرانی‌های پرتعداد قطر هم در حال برنامه‌ریزی هستند تا بتوانند خودشان را به دیدار فلسطین در برابر امارات برسانند و از این تیم حمایت لازم را انجام دهند.

فراموشی خاطره ورزشگاه خلیفه تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی فرداشب در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه به دیدار هنگ‌کنگ خواهد رفت که این ورزشگاه خاطره خوبی برای ایرانی‌ها ندارد و شکست پرگل تیم ملی در مقابل انگلستان در همین ورزشگاه رقم خورد و ایرانی‌ها باید امیدوار باشند تا تیم ملی کشورمان بتواند با زدن گل‌های بسیار زیاد به هنگ‌کنگ به‌نوعی خاطره تلخ بازی در برابر انگلستان را به دست فراموشی بسپارد.

این ورزشگاه در محدوده مترو اسپورت سیتی قرار دارد و همسایگی این استادیوم با مجموعه اسپایر باعث می‌شود هواداران برای حضور در این استادیوم شور و هیجان داشته باشند.

جنجال عمان و عربستان

یکی از مسابقات حساس و پرتماشاگر دور اول مرحله گروهی رقابت عربستان و عمان در ورزشگاه خلیفه بود که با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده، تمام صندلی‌های این ورزشگاه پر از تماشاگر شده بود و حواشی این بازی و البته اشتباهات عجیب‌وغریب داور و کمک‌داور مسابقه هم باعث شد تا مسابقه عربستان در برابر عمان بسیار دراماتیک و البته جنجالی به پایان برسد. حساسیت این مسابقه آنقدر زیاد بود که بلیت ورودی این بازی به مبلغی بیش از چهارمیلیون تومان به پول ایران رسیده بود و آن‌هایی که موفق به حضور در ورزشگاه نشده بودند در بازار سیاه به‌دنبال خرید این بلیت با قیمتی عجیب‌وغریب بودند و البته این برای هواداران فوتبال در ایران که با مبالغی در حدود 50 و 100هزار تومان به استادیوم می‌روند، اتفاقی بسیارباورنکردنی است.

محبوبیت مانچینی و کلینزمن

حضور مربیان سرشناس فوتبال جهان مثل یورگن کلینزمن و روبرتو مانچینی در کشور قطر باعث شده تا کنفرانس خبری این سرمربیان با حضور گسترده اصحاب رسانه همراه شود و خیلی از هواداران برای یک ساعت هم پشت درب‌های ورودی کنفرانس مربیان منتظر می‌مانند تا بتوانند عکسی به یادگار با این چهره‌های مطرح فوتبال جهان بگیرند. البته قطری‌ها طبق قانون برگزاری مسابقات نهایت نظم و انضباط را برای اصحاب رسانه به کار گرفته‌اند و همین مسئله برگزاری کنفرانس‌های خبری را راحت کرده است.

استرالیا؛ تیم کم‌تماشاگر

کم‌تماشاگرترین تیم حاضر در جام، استرالیاست که احتمالا به واسطه دوری مسیر کمتر توانسته‌اند به قطر سفر کنند. در مقابل تیم‌های عربی و البته ایران در بازی‌های خودشان هواداران بسیار زیادی را به استادیوم می‌آورند.

سپاهان و الهلال در جام ملت‌ها

در بازی عربستان و عمان اکثر خبرنگاران عربستانی در گفت‌وگو با خبرنگاران ایرانی در مورد بازی حساس سپاهان و الهلال صحبت می‌کردند و تأکید می‌کردند که الهلال کاری بسیار سخت در استادیوم نقش‌جهان خواهد داشت. در بین بازیکنان ایرانی هم مهدی طارمی، مهاجم تیم پورتو محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه بازیکنان ایرانی دارد و عرب‌ها زمانی که با یک ایرانی روبه‌رو می‌شوند، به محبوبیت طارمی اشاره می‌کنند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

1 + 9 =