اصفهان؛ در مدار عدالت فرهنگی

جشنواره فیلم فجر در چهاردهمین گام خود در اصفهان وارد مدار جدیدی شد تا باتکیه‌بر سیاست عدالت فرهنگی به‌سمت تعالی و شکوه حرکت کند.

تاریخ انتشار: 12:00 - سه شنبه 1402/11/24
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اصفهان؛ در مدار عدالت فرهنگی

به گزارش اصفهان زیبا؛ جشنواره فیلم فجر در چهاردهمین گام خود در اصفهان وارد مدار جدیدی شد تا باتکیه‌بر سیاست عدالت فرهنگی به‌سمت تعالی و شکوه حرکت کند.

در این میان، اعتماد و همراهی هنرمندان و اهالی رسانه جلوه‌گری کرد؛ به شکلی که ما ضمن بالابردن سهمیه صندلی برای ایشان، شرایط حضور پیش‌کسوتان عرصه سینما را با تشکیل کمیته پیش‌کسوتان فراهم آوردیم.

در این دوره از جشنواره در بخش جنبی که شاهد حضور آثار فیلم‌سازان اصفهانی هستیم، آثار بسیار زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و درنهایت بیش از سه‌برابر دوره‌های قبلی از تولیدات فیلم‌سازان اصفهان در این جشنواره فیلم اکران شد.

ستاد جشنواره با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و پیچیدن عطر یاد و خاطره شهدای انقلاب، با پاسداشت و زنده‌نگه‌داشتن ایثارگری و رشادت شهدای انقلاب، هر روز از ایام جشنواره را برای ادای احترام مزین به نام مبارک شهدای انقلاب کرد تا سیمرغ جشنواره با یاد ایشان جان تازه بگیرد و به‌سمت افق جدید سینمای ایران پرشتاب پرواز کند.

  • رضا دهقانی
    رضا دهقانی

    دبیر چهاردهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

دو × 2 =