فلاورجان بر مدار توسعه

فرماندار فلاورجان گفت: ۴۵ پروژه با اعتبار یکصد و ۲۴ میلیارد تومان که از این تعد اد هفت پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و ۳۸ پروژه با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌بردای شد.

تاریخ انتشار: 12:10 - سه شنبه 1401/11/25
مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه
فلاورجان بر مدار توسعه

فرماندار فلاورجان گفت: ۴۵ پروژه با اعتبار یکصد و ۲۴ میلیارد تومان که از این تعد اد هفت پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و ۳۸ پروژه با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌بردای شد.

مهدی معینی افزود: خانه بهداشت روستای کاویان، مجموعه فرهنگی دهیاری روستای جوجیل، مرکز روانشناسی آرامش نیروی انتظامی، زمین چمن مصنوعی روستای اجگرد، اصلاح هندسی خیابان فردوسی شهر فلاورجان، میدان مادر شهر فلاورجان، زمین ورزش ساحلی شهرفلاورجان، خیابان خط لوله شهرفلاورجان، افتتاح کمپ اعتیاد بانوان شهر اشترجان، افتتاح ساختمان کانون ناشنوایان شهر فلاورجان، افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان بهزیستی، طرح توسعه درمانگاه دندانپزشکی لبخند شهر ابریشم، افتتاح مسکن مددجویان بهزیستی، سالن چندمنظوره شهرداری طاد و همچنین عملیات اجرایی ساختمان جدید کلانتری ۹ سهروفیروزان، مدرسه شش کلاسه قلعه میر شهر قهدریجان، طرح توسعه مدرسه معاد زازران، ساختمان انجمن خیریه حضرت ابوالفضل (ع) شهرفلاورجان، ساختمان اجتماعات شهرداری فلاورجان و ساختمان آتش‌نشانی محله گارماسه آغاز شد.

معینی به افتتاح کانون ناشنوایان در شهر فلاورجان اشاره کرد و گفت: کانون ناشنوایان شهرستان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان در مجتمع زاینده‌رود این شهر افتتاح شد که در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، حرفه‌آموزی، مذهبی، اجتماعی و برگزاری مناسبت‌های محلی فعالیت می‌کند.

او با اشاره به افتتاح مرکز اقامت میان‌مدت‌(کمپ اعتیاد بانوان) در اشترجان افزود: در راستای پیشگیری از

آسیب‌های اجتماعی و کمک به درمان معتادین بانو، این مرکز با ظرفیت ۴۰ نفر و اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان که یکصد میلیون تومان از اعتبارات بهزیستی و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات شخصی در اشترجان افتتاح شد، مجهز به اتاق فیزیک، پزشک، خوابگاه، کادر بهداشت و اداری است.

فرماندار فلاورجان به افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان بهزیستی اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها شامل: خیاطی، قالی‌بافی، گلدوزی، آرایشگری، دامداری، کشاورزی و… است که در ۱۰ ماه سال‌جاری ۲۱۰ مورد طرح‌های اشتغال‌زایی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان ویژه مددجویان بهزیستی در این شهرستان ایجاد شد و ۱۰ مورد وام کارفرمائی ازسوی بهزیستی پرداخت شد.

معینی افزود: در راستای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی از ۵۰ تا یکصد میلیون تومان وام قرض‌الحسنه چهار درصد بازداخت هفت ساله پرداخت می‌شود.

به گفته او هر کارفرمایی که یک معلول یا زن سرپرست خانوار را بکار گیرد یا برای آنها اشتغال ایجاد کند، بهزیستی یکصد میلیون تومان وام قرض‌الحسنه چهاردرصد بازپرداخت هفت ساله و هچنین بیمه سهم کارفرما به کارفرمایان پرداخت می‌کند.

فرماندار فلاورجان با اشاره به افتتاح مسکن مددجویان بهزیستی، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ مورد کمک هزینه مسکن با اعتبار چهار میلیارد تومان به صورت بلاعوض پرداخت شد که به ۱۰ نفر مددجو ۸۰۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن(برای هر مددجو ۸۰ میلیون تومان) پرداخت شد.

معینی به افتتاح زمین ورزش ساحلی شهرفلاورجان اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت دوهزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال جدول‌گذاری، بلوک چینی، دیوارسنگی، فنس‌کشی، تأسیسات برقی، رختکن و ماسه بادی اجرا شد.

او با اشاره به افتتاح میدان مادر شهر فلاورجان گفت: این میدان با چهارهزار مترمربع مساحت با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۰۰ ۵ میلیون تومان جدول‌گذاری، بلوک چینی، آسفالت، کفپوش بتنی، نرده فلزی، فضای سبز، تأسیسات برقی و مکانیکی اجرا شد.

فرماندار فلاورجان با اشاره به اصلاح هندسی و ساماندهی مادی خیابان فردوسی افزود: این طرح با یک هزار مترمربع مساحت و با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال جدول‌گذاری بلوک چینی، محوطه‌سازی، فضای سبز، تونل نور، آب‌نمای موزیکال، تأسیسات برقی و مکانیکی آن اجرا شد.

معینی به افتتاح خیابان لوله شهر فلاورجان اشاره کرد و گفت: این خیابان به طول یک هزار و ۵۰۰ متر و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال جدول‌گذاری، آسفالت و لوله‌گذاری اجرا شد.

او به افتتاح مجموعه اداری فرهنگی دهیاری جوجیل اشاره کرد و افزود: این مجموعه به مساحت یک هزار و ۲۴۰ متر و زیربنای ۴۰۰ متر در دو طبقه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان احداث و بهره‌برداری شد که طبقه دوم این مجموعه سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۴۰۰ نفر است که مرحله صفرکاری آن اجرا شده است و نازک کاری، نصب صندلی و سن نیازمند سه میلیارد تومان اعتبار است که در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز سالن آمفی‌تئاتر تکمیل خواهد شد.

به گفته فرماندار فلاورجان طبقه زیرزمین این ساختمان پارکینگ، طبقه همکف ساختمان دهیاری و طبقه اول ساختمان شورا است.

معینی با اشاره به افتتاح سالن چند‌منظوره شهرداری طاد گفت: این سالن با سه هزار متر مربع مساحت و دوهزار و ۲۰۰ متر زیربنا که علاوه بر ورزش‌های رزمی، فوتسال، والیبال کاربرد مدیریت بحران دارد، با اعتبار شش میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و دهیاری‌ها افتتاح و بهره‌برداری شد.

او به افتتاح زمین چمن مصنوعی محله اجگرد شهر بهاران اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت یک هزار و ۲۵۰ متر و اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با مشارکت شهرداری بهاران و اداره ورزش و جوانان شهرستان احداث و بهره‌برداری شد.

به گفته فرماندار فلاورجان دومین مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره رایگان آرامش وابسته به نیروی انتظامی در شهر فلاورجان افتتاح و بهره ‌برداری شد.

معینی به افتتاح خانه بهداشت روستای کاویان اشاره کرد و گفت: این خانه بهداشت به مساحت 230 متر مربع و 151 متر محوطه‌ سازی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال در روستای کاویان افتتاح شد.

او از اغاز عملیات اجرائی احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز سردار شهید قاسم سلیمانی در روستای قلعه امیر‌ بخش قهدریجان خبرداد و افزود: این مدرسه به همت خیرین میردامادی و قربانی در زمینی به مساحت هزار و ۸۰۰ متر مربع در دو طبقه به صورت شش کلاس احداث و تا سال تحصیلی آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته فرماندار فلاورجان با همت بلند خیرین در حال حاضر شش مدرسه خیر‌ساز در شهرستان در حال احداث است و چهار مدرسه نیز به صورت مشارکتی و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در حال احداث است که تا سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معینی افزود: در ادامه طرح توسعه کلاس درس و حذف کلاس کانکسی در شهرستان فلاورجان عملیات اجرایی دو کلاس درس در مدرسه معاد زازران آغاز شد.

او گفت: از ابتدای امسال تا‌کنون با کمک خیرین در این طرح ۱۱ کلاس درس احداث و ۱۱ کانکس حذف شد و با همت خیرین آقای کمالیان این دو کلاس درس تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار فلاورجان افزود: با همت خیرین و با افتتاح چهار مدرسه خیر‌ساز از مهر سال جاری, تمام مدارس کانکسی شهرستان جمع‌آوری شد و از ۱۷ کلاس درس کانکسی شهرستان ۱۱ کلاس کانکسی جمع‌آوری و بقیه هم در طرح توسعه و حذف کلاس کانکسی تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و تمام ۴۶ هزار دانش‌آموز این شهرستان در ۵۰۰ کلاس درس حاضر خواهند شد.

معینی با اشاره به آغاز عملیات اجرائی سالن اجتماعات شهرداری فلاورجان، تجاری‌های خیابان ملاصدرا و ساختمان آتش‌نشانی محله گارماسه، گفت: ساختمان آتش‌نشانی محله گارماسه به مساحت یک هزار متر مربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال جنب پارک ساحلی گارماسه و ساختمان اجتماعات شهرداری و تجاری‌های خیابان ملاصدرا به مساحت دوهزار مترمربع و اعتبار ۱۳ میلیارد ریال احداث می‌شود.

او با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید کلانتری ۹ شهر سهروفیروزان، گفت: ساختمان این کلانتری با مساحت دوهزار متر در دو طبقه با اعتبار شش میلیارد تومان با همت خیرین امنیت و شهروندان در مدت زمان دوسال احداث می‌شود.

 

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

6 − 3 =