نظرسنجی روزنامه «اصفهان زیبا» به ایستگاه پایانی رسید

مهدی بیاتی؛ برترین ورزشکار 1402 اصفهان

در روزهای پایانی سال گذشته نظرسنجی انتخاب برترین ورزشکار 1402 اصفهان برگزار شد که 9 ورزشکار برتر در لیست قرار گرفتند و از مخاطبان «اصفهان‌زیبا» درخواست کردیم عدد گزینه موردنظر را به سامانه پیامکی روزنامه ارسال کنند.

تاریخ انتشار: 09:29 - شنبه 1403/01/25
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
مهدی بیاتی؛ برترین ورزشکار 1402 اصفهان

به گزارش اصفهان زیبا؛ در روزهای پایانی سال گذشته نظرسنجی انتخاب برترین ورزشکار 1402 اصفهان برگزار شد که 9 ورزشکار برتر در لیست قرار گرفتند و از مخاطبان «اصفهان‌زیبا» درخواست کردیم عدد گزینه موردنظر را به سامانه پیامکی روزنامه ارسال کنند. ورزشکارانی که در لیست قرار گرفتند، سال گذشته در رویدادهای بین‌المللی موفق به کسب عناوین شاخصی شده بودند؛ هرچند که گزینه‌های دیگری نیز می‌توانستند در این لیست جای بگیرند که بنا به محدودیت تعداد انتخاب، طلایی‌های هانگژو و قهرمانان مسابقات جهانی در لیست نهایی جای گرفتند.

این نظرسنجی تا پایان تعطیلات نوروز ادامه داشت و درنهایت با پایان‌یافتن مهلت ارسال، تجمیع آرا انجام شد که در رقابت نزدیک و فشرده‌ای که رضا لسانی، ملی‌پوش اسکیت و مهدی بیاتی، ملی‌پوش تیم والیبال جوانان داشتند، بیاتی از رقیب خود پیشی گرفت و با کسب عنوان بهترین ورزشکار سال 1402 ورزش اصفهان را از آن خود کرد. رشید مسجدی، ملی‌پوش پارادوومیدانی هم در رده سوم نظرسنجی جای گرفت و علیرضا مختاری همامی و هاجر صفرزاده، طلایی‌های ورزش اصفهان در پاراآسیایی هانگژو در رده‌های بعدی جای گرفتند که در ادامه مروری بر عملکرد سه‌ورزشکار برتر نظرسنجی خواهیم داشت.

مهدی بیاتی (والیبال)

با اینکه والیبال کشورمان سال خوبی را پشت سر نگذاشت؛ اما رده پایه، تیم ملی جوانان و نوجوانان کشورمان موفق شدند عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی جهان را کسب کنند.

در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی بحرین برگزار شد، تیم ملی ایران که تا قبل از فینال هفت برد متوالی کسب به دست آورده بود، در هشتمین دیدار نیز با غلبه بر ایتالیا بر سکوی اولی دنیا ایستاد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا علاوه بر کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها، جایگاه چهارم افتخارآفرینان این رقابت‌ها را نیز با سه مدال شامل دو طلا و یک‌برنز به دست آورد.

مهدی بیاتی، ملی‌پوش چادگانی تنها سهم ورزش اصفهان در تیم ملی جوانان بود که به این عنوان دست پیدا کرد. این بازیکن بلندقامت که در لیگ برتر عضو تیم گیتی پسند است، به همراه این تیم تجربه لیگ برتری خوبی را به دست آورد و پیش‌بینی می‌شود آینده درخشانی در والیبال کشور در انتظار او باشد و جانشین خوبی برای بازیکنانی چون امیر غفور باشد که بیش از یک‌دهه به همراه تیم ملی والیبال ایران در رویدادهای بین‌المللی متعددی شرکت کرد. بیاتی موفق شد 35درصد از مجموع آرا را به خود اختصاص دهد و بالاتر از دیگرورزشکاران این عنوان را از آن خود کند.

با توجه به انتخاب بیاتی به‌عنوان برترین ورزشکار سال ورزش اصفهان، در روزهای آینده گفت‌وگویی با او خواهیم داشت.

رضا لسانی (اسکیت فری‌استایل)

با اینکه انتظار بیشتری می‌رفت که این اسکیت‌باز اصفهانی از اولین فرصت حضور رشته فری‌استایل در بازی‌های آسیایی بهترین بهره را ببرد، این اتفاق رخ نداد و لسانی به مدال نرسید؛ اما مدال طلای مسابقات قهرمانی اسکیت فری‌استایل اسپید اسلالوم جهان ۲۰۲۳ در رده بزرگ‌سالان برای نخستین بار و مدال طلای قهرمانی آسیا باعث شد تا این ورزشکار در لیست برترین‌های ورزش اصفهان قرار بگیرد. لسانی با اینکه در میانه نظرسنجی از دیگر ورزشکاران پیشی گرفته بود، درنهایت با 24 درصد آرا در رده دوم جای گرفت.

رشید مسجدی (پارادوومیدانی)

اگر او را چهره ویژه ورزش اصفهان در سال 1402 بنامیم، پر بیراه نگفته‌ایم. او که چندسالی است به تیم ملی پارادوومیدانی دعوت‌ شده، در مسابقات جهانی پاریس موفق به کسب مدال طلا و سهمیه المپیک 2024 شد. مسجدی در اولین تجربه حضور در بازی‌های پاراآسیایی نیز درخشید و موفق شد یک مدال طلا و یک مدال برنز در دو رشته پرتابی کسب کند تا در جمع برترین‌های سال ورزش اصفهان قرار بگیرد. مسجدی امسال رویداد مهم پاراالمپیک را پیش رو دارد و با قهرمانی در این رویداد می‌تواند دست به کار بزرگی بزند.

برگزیدگان نظرسنجی

با پایان‌یافتن نظرسنجی ورزشی روزنامه «اصفهان زیبا»، از جمع پیامک‌های ارسالی و نظرات ارسال‌شده در پست اینستاگرامی نظرسنجی، قرعه‌کشی انجام شد و میلاد عزیزی، حامد ایزدی، سلیمه خانی، سارا بیاتی، رسول امیرحاجلو، مرسانا توکلی و علی شیرانی و دارنده شماره‌های 0933…4870 ، 0914…5568 و 0913…6029 برنده شدند که طی روزهای آینده برای اهدای جایزه به این افراد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

شانزده − سیزده =