تکلیف قراردادهای حجمی در کل کشور به سرانجام برسد

چندی است که موضوع تعیین تکلیف نیروهای قرارداد حجمی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان مطرح می شود. احمد شریعتی در صد و سی امین جلسه علنی شورای این موضوع را بار دیگر مطرح کرد.

تاریخ انتشار: 16:14 - دوشنبه 1403/02/10
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
تکلیف قراردادهای حجمی در کل کشور به سرانجام برسد

به گزارش اصفهان زیبا؛ چندی است که موضوع تعیین تکلیف نیروهای قرارداد حجمی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان مطرح می شود. احمد شریعتی در صد و سی امین جلسه علنی شورای این موضوع را بار دیگر مطرح کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده، باید به قشر کارگر در حوزه مدیریت شهری توجه شود و در این راستا تکلیف قراردادهای حجمی در کل کشور به سرانجام برسد.

احمد شریعتی افزود: از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا این شهر زیبا شود حمایت کنیم و حق‌وحقوق آن‌ها دیده شود.

او نطق خود را در صد‌و‌سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از زحمات مدیریت شهر و معاونت فرهنگی که در هفته اصفهان برنامه‌های خوبی برگزار کردند تشکر می‌کنم. اما اطلاع‌رسانی درباره برگزاری این برنامه‌ها ضعیف است. می‌طلبد که با وسعت بیشتری به اطلاع مردم رسیده شود.

او با اشاره به برگزاری برنامه‌ای با موضوع غذاهای سالم که نقش مهمی در احیای این غذاها داشت، گفت: برنامه بسیار خوبی بود اما باز هم بسیاری از برگزاری این برنامه خبر نداشتند.

شریعتی با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری و تقدیر از زحمات اساتید و معلمان ادامه داد: دولت توجه ویژه به قشر کارگر و معلمان داشته باشد و آن‌ها دیده شوند؛ متأسفانه چند سالی است توجه خوبی به این قشر نشده و دیده نشده‌اند، به حق‌وحقوق آن‌ها که در قرآن به آن اشاره‌ شده توجه ویژه شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پانزده + سیزده =