سد دشوار ملوان پیش روی سپاهان

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و مـلوان بندرانزلی در حساس‌ترین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی کشور را برگزار می‌کنند و تیم برنده این دیدار به جمع چهار تیم برتر این رویداد راه پیدا می‌کند.

تاریخ انتشار: 09:47 - پنجشنبه 1403/02/27
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
سد دشوار ملوان پیش روی سپاهان

به گزارش اصفهان زیبا؛ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و مـلوان بندرانزلی در حساس‌ترین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی کشور را برگزار می‌کنند و تیم برنده این دیدار به جمع چهار تیم برتر این رویداد راه پیدا می‌کند.

دو تیم در حالی امشب در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم می‌روند که شانس کسب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر را ندارند، اما انگیزه بالایی دارند تا با کسب پیروزی در این بازی به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کنند و شانس خود را برای قهرمانی در این مسابقات افزایش دهند.تیم سپاهان در مرحله یک‌هشتم با پیروزی سخت برابر تیم استقلال ملاثانی، به این مرحله راه یافت و حالا در مصاف با تیم ملوان لیگ برتری به دنبال رقم زدن یک اتفاق مهم است.

سپاهانی‌ها آخرین بار در جام حذفی فصل 1400-۱۳۹۹ با شکست خوشه طــلایی ساوه موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر شده بودند که در بازی مقابل فولاد تحت‌هدایت نکونام با شکست در ضربات پنالتی از جام کنار رفتند و طی فصل‌های بعد نیز تا این مرحله هم نرسیدند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دور برگشت از رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر کشور در اصفهان مقابل تیم سپاهان به برتری رسید که با این شکست عملا سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند و بازی امشب جنبه انتقامی نیز دارد؛ زیرا اگر سپاهان پیروز شود، گام بلندی تا قهرمانی جام حذفی برمی‌دارد و اگر بازنده شود، شانس گرفتن جام در این رقابت‌ها را نیز از دست خواهد داد.سرخابی‌های تهرانی از رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی بازمانده‌اند و شاخص‌ترین تیم راه‌یافته به این مرحله سپاهان محسوب می‌شود که باید از فرصت پیش‌آمده بهترین استفاده را داشته باشد و از طریق قهرمانی در جام حذفی، سهمیه آسیایی کسب کند.

ملوان یک تیم مطرح شهرستانی محسوب می‌شود و همواره در جام حذفی نیز یک تیم مدعی بوده و مصاف با این تیم برای سپاهان کار چندان ساده‌ای محسوب نمی‌شود. طلایی‌پوشان اصفهانی به‌عنوان یک مدعی در لیگ برتر پای به میدان گذاشتند، اما از همان نیم‌فصل اول از کورس قهرمانی جاماندند و عملکرد نوسانی این تیم صدای اعتراض هواداران را نیز بلند کرد.باشگاه سپاهان که چند ماهی پس از استعفای منوچهر نیکفر، اوضاع بلاتکلیفی را پشت سر می‌گذاشت، چند روز قبل مدیرعامل جدید را شناخت و مهدی آذربایجانی، به طور رسمی سکان این باشگاه را در اختیار گرفت.

بازی جام حذفی اولین محک رسمی سپاهان در دوره مدیر جدید است و چه این تیم نتیجه بگیرد و چه ناکام باشد، ارتباطی به مدیرعامل جدید ندارد، اما ناگفته پیداست که برد در جام حذفی، چه تأثیری بر محکم شدن جایگاه مدیر جدید خواهد داشت.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

چهار × سه =