تعیین نرخ در میان دعوای سرخ‌آبی ها

در این روزها درگیری میان کادر مدیریتی سرخ‌آبی ها بالا گرفته و این درگیری به جایی رسیده که درویش با وقاحت روی آنتن زنده به مردم خطه شمال کشور توهین می‌کند یا سرپرست استقلال به غیرحرفه ای ترین روش ممکن در همین برنامه صحبت می‌کند.

تاریخ انتشار: 10:50 - دوشنبه 1403/03/21
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
تعیین نرخ در میان دعوای سرخ‌آبی ها

به گزارش اصفهان زیبا؛ در این روزها درگیری میان کادر مدیریتی سرخ‌آبی ها بالا گرفته و این درگیری به جایی رسیده که درویش با وقاحت روی آنتن زنده به مردم خطه شمال کشور توهین می‌کند یا سرپرست استقلال به غیرحرفه ای ترین روش ممکن در همین برنامه صحبت می‌کند. همین رفتار های «کوچه بازاری» این افراد به اصطلاح با سواد باعث ایجاد تنش در جامعه شده و اختلاف میان هواداران فوتبال را بیشتر از قبل کرده است.

در این درگیری لفظی، سرپرست باشگاه استقلال روی آنتن زنده به یک داور تهمت «اشتباه عمدی » می‌زند و می‌گوید پرسپولیس با اشتباهات داوری قهرمانی را به دست آورده است.

فرض می‌کنیم این صحبت های سمیعی درست است و قهرمانی پرسپولیسی ها جوانمردانه نبوده ؛ ولی باید یادآور شویم آقای نکونام و خطیر (مدیرعامل سابق استقلال) دیگِ دستپخت درویش را هم زدند تا از سپاهان امتیاز کسر شود و قبل از شروع فصل با پروپاگاندا رسانه ای سپاهان را به حاشیه کشیدند.همین ها الان شروع به محاسبه میزان سود و زیان از اشتباهات داوری شده‌اند؛ ولی هیچ‌کدام حرفی از بلایی که فدراسیون فوتبال بر سر سپاهان آورد بر زبان نمی‌رانند؛ زیرا خودشان بازیگر این نمایش بودند .

سپاهانی ها که بعد از آن حواشی ، آرام آرام از زمین بلند شده بودند، بیشتر از هر تیم دیگری در این لیگ از اشتباهات داوری ضرر کند .

درویش و خطیر به خوبی از پس وظیفه ای که داشتند برآمدند ولی فراموش کرده بودند «طبیعت هوشمند است». حالا که همه تلاش های پرسپولیس به خاطر چند اشتباه داوری زیر سوال رفته و استقلال هم به خاطر یک امتیاز مشکوک قهرمانی را از دست داده، سپاهان فرصت مناسبی برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی دارد؛ فرصتی که اگر شاگردان مورایس قدر آن را بدانند ، با توجه به حواشی قهرمانی لیگ برتر ، ارزشش چند برابر جام قهرمانی سرخ ها در لیگ برتر است.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

سیزده − سیزده =