اربعین با «ماکسیم» از نگاه رانندگان

مراسم اربعین بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه‌ی مذهبی در جهان است و هر سال شیعیان زیادی تمام تلاش خود را کرده تا راهی کربلا شوند و بتوانند در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

تاریخ انتشار: 10:48 - یکشنبه 1403/07/8
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
اربعین با «ماکسیم» از نگاه رانندگان

به گزارش اصفهان زیبا؛ مراسم اربعین بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه‌ی مذهبی در جهان است و هر سال شیعیان زیادی تمام تلاش خود را کرده تا راهی کربلا شوند و بتوانند در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کنند. عزاداران حسینی برای سفر اربعین معمولاً یا وسایل حمل‌ونقل عمومی را انتخاب می‌کنند یا برای راحتی بیشتر از خدمات تاکسی‌های اینترنتی استفاده می‌کنند. با توجه به استقبال گسترده‌ی مردم از شرکت در مراسم اربعین، حجم سفرهای بین‌شهری با تاکسی‌های اینترنتی در این ایام به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

سامانه‌ی «ماکسیم» چند سال است که انجام سفرهای اربعین را به‌نحو شایسته‌ای مدیریت کرده و تمام توان خود را به کار گرفته است تا زائران را در کمال آسایش و امنیت تا مقصدشان همراهی کند. این سامانه در ۲۶۰ شهر ایران فعال است و خدمات خود را با بالاترین سطح کیفی به هم‌وطنان عزیزی که به سفر اربعین می‌روند، ارائه می‌دهد. با توجه به این‌که درآمد حاصل از سفرهای بین‌شهری بسیار بیشتر از سفرهای درون‌شهری است، این یک فرصت مناسب برای درآمدزایی محسوب می‌شود.

در همین راستا رانندگان «ماکسیم» در شهر اصفهان در سال‌های گذشته، خدمات قابل‌توجهی را در ایام اربعین ارائه کرده‌اند و برخی از آن‌ها در این ایام بیش از ۴۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده‌اند. ناگفته نماند که رانندگان اصفهانی امسال نیز نقش مهمی در سفرهای اربعین داشتند و زائران را علاوه‌بر رساندن به شهرهای هم‌مرز با عراق، برای برگشت به شهرهای خودشان نیز همراهی کرده و توانستند درآمد بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشند.

کار با اپلیکیشن ویژه‌ی رانندگان «ماکسیم» بسیار کاربردی و آسان است. برای شروع همکاری لازم است که متقاضیان این اپلیکیشن را نصب کرده و در سامانه ثبت‌نام کنند. راننده بلافاصله بعد از ثبت درخواست توسط مسافر، می‌تواند جزئیات سفر و اطلاعات مسافر را در اپلیکیشن مشاهده کند. رانندگان می‌توانند در مواقع اضطراری ازطریق اپلیکیشن یا تلفن با بخش «پشتیبانی» سامانه ارتباط برقرار کنند تا تدابیر لازم اتخاذ شود.

بخش «پشتیبانی» سامانه به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت کرده و رانندگان خود را در شرایط سخت تنها نمی‌گذارد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

4 × 2 =