معاون شهردار اصفهان خبر داد:

پیشرفت ۶۶ درصدی احداث خیابان گل‌ها

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: خیابان گل‌ها واقع در منطقه چهار، دارای دو لاین دوچرخه شرقی و غربی، حدود ۱۱ هزار مترمربع پیاده‌رو و رفیوژ میانی به عرض ۱۵ متر و رفیوژ کناری هر کدام به عرض دو متر است و تاکنون ۶۶ درصد پیشرفت داشته است.

تاریخ انتشار: 11:56 - یکشنبه 1402/01/27
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
پیشرفت ۶۶ درصدی احداث خیابان گل‌ها

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد ظهار کرد: پروژه احداث بلوار گل‌ها واقع در منطقه چهار شهرداری اصفهان که باعث دسترسی مطلوب‌تر اهالی به فروشگاه کوثر ۱۵ و کاهش بار ترافیکی میدان شهدای هسته‌ای، میدان ابتدای خیابان ارغوانیه و خیابان ولیعصر و دکتر حسابی می‌شود، با مبلغی حدود ۲۲ میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه پروژه خیابان گل‌ها ۱۱۰۰ متر طول دارد که دو لاین شرقی و غربی در مجموع به طول ۲۲۰۰ متر می‌شود، افزود: هر کدام از این این‌ها با عرض آسفالته ۱۰.۵ متر اجرا می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: خیابان گل‌ها دارای دو لاین دوچرخه شرقی و غربی، حدود ۱۱ هزار مترمربع پیاده‌رو و رفیوژ میانی به عرض ۱۵ متر و رفیوژ کناری هر کدام به عرض دو متر است و تاکنون ۶۶ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: تاکنون باند شرقی خیابان گل‌ها آسفالت شده و آسفالت باند غربی آن تا اردیبهشت تکمیل می‌شود که با بهره‌برداری از آن، میدان ولیعصر به بلوار رضوان متصل می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

هجده − یازده =