باقری خبر داد:

پیش‌بینی اجرای ۱۰۰ طرح و پروژه در منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به پیش‌بینی ۱۰۰ ردیف طرح و پروژه برای ۱۴۰۲ در این منطقه گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، مالی‌ و اقتصادی، شهرسازی، فرهنگی و اجتماعی تقسیم می‌شود.

تاریخ انتشار: 14:59 - سه شنبه 1402/02/12
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیش‌بینی اجرای ۱۰۰ طرح و پروژه در منطقه ۸ اصفهان

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری ایمنا، علی باقری با اشاره به اینکه بودجه امسال منطقه هشت شهرداری اصفهان ۵۸۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۲ این منطقه نسبت به سال قبل ۳۵ درصد افزایش داشته است که از این بودجه ۱۷۲ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات هزینه‌ای و جاری و مابقی را اعتبارات عمرانی شامل می‌شود. / طرح و پروژه

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی منطقه هشت در قالب پنج دسته تقسیم‌بندی می‌شود، افزود: دسته نخست پروژه‌های شاخص شهری شامل سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان است، پروژه‌های مهم منطقه‌ای شامل ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان و پروژه‌های منطقه‌ای شامل ۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان است، همچنین دسته چهارم ۴۰ پروژه محله محور است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به پیش‌بینی ۱۰۰ ردیف طرح و پروژه برای ۱۴۰۲ تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، مالی و اقتصادی، شهرسازی، فرهنگی و اجتماعی و سایر اعتبارات مستمر عمرانی تقسیم می‌شود.

وی ادامه داد: حوزه خدمات شهری شامل احداث پارک و قطعات فضای سبز، ساماندهی پارک‌ها، نورپردازی و پروژه‌های زیباسازی، نت، منابع ذخیره آب و خطوط انتقال آب فضای سبز و شبکه‌های قطره‌ای و بابلر آبیاری، هنر شهری و محوطه‌های چند منظوره است.

باقری با اشاره به اقدامات حوزه حمل‌ونقل در منطقه هشت گفت: این پروژه‌ها شامل احداث خیابان، رمپ، اصلاح هندسی، نصب جدا کننده و حفاظ ایمنی، دوربرگردان‌ها، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی‌ها می‌شود و در حوزه مالی‌و اقتصادی پروژه‌های تملک و آزادسازی گذرها و فضاهای سبز و مراکز فرهنگی ورزشی تعریف شده در طرح تفصیلی را خواهیم داشت.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه حوزه فرهنگی و اجتماعی شامل ۱۸ پروژه است، خاطر نشان کرد: احداث مراکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی و بازسازی این مراکز از جمله این پروژه‌ها است و امیدواریم بتوانیم به‌موقع و طی زمان‌بندی پیش‌بینی شده این طرح‌ها را به نتیجه برسانیم و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به پروژه‌های تعریف شده ۱۴۰۲ برای منطقه هشت ادامه داد: ۲۱ پروژه مربوط به حوزه خدمات شهری و ۴۷ پروژه حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه را پوشش می‌دهد، ۹ پروژه مربوط به تملک و آزادسازی خیابان‌ها و پارک، پنج پروژه مربوط به حوزه شهرسازی شامل ساماندهی پیاده‌روها و ۱۸ پروژه دیگر نیز مربوط به حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

4 × چهار =