مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان:

ایستگاه آتش‌نشانی در غرب شهر اصفهان احداث می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی احداث یک ایستگاه آتش‌نشانی در غرب شهر اصفهان جزو برنامه‌های امسال این منطقه در سال‌جاری است.

تاریخ انتشار: 15:59 - شنبه 1402/02/23
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ایستگاه آتش‌نشانی در غرب شهر اصفهان احداث می‌شود

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری ایمنا، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در منطقه ۹ شهرداری اصفهان طی دو ماه نخست سال‌جاری، اظهار کرد: پس از اتمام فعالیت ستاد نوروزی، جزو اولین مناطقی بودیم که مناقصه شناسایی پیمانکار آسفالت معابر را برگزار کردیم و از دو هفته آینده این عملیات آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه منطقه ۹ با ۱۲۰ کیلومتر مادی و انهار بیشترین طول مادی را در بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان دارد که ملزم به حفظ این منابع و جلوگیری از تخریب آنها هستیم، افزود: سامان‌دهی مادی‌های منطقه را به عنوان یکی از میراث‌های ارزشمند شهر امسال آغاز خواهیم کردیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم اهمیت احیای بافت فرسوده تصریح کرد: احیا و بازآفرینی بافت فرسوده شهر در دستور کار است، همچنین تعدادی از پروژه‌های دارای اولویت نیز با هماهنگی ستاد در شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه احداث ایستگاه بی‌آرتی آتشگاه تاکنون پیشرفت خوبی داشته است، گفت: عملیات اجرایی احداث یک ایستگاه آتش‌نشانی در غرب شهر اصفهان جزو برنامه‌های امسال این منطقه در سال‌جاری است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در راستای توجه به پروژه‌های محله‌محور، جزو مناطق پیشتاز باشیم، البته انجام این پروژه‌ها در سه ماهه نخست سال آغاز می‌شود که امیدوار هستیم تا پاییز ۱۴۰۲ به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

1 × پنج =