به گزارش اصفهان زیبا؛ بانک سپه درباره برداشتهای اخیر از حساب مشتریان اطلاعیه صادر کرد. علت برداشت و نحوه اطلاعرسانی به مشتریان را در این گزارش بخوانید.
بانک سپه در واکنش به پیامکهای برداشت وجه که برخی مشتریان دریافت کردهاند، علت این تراکنشها را شفافسازی کرد.
اطلاعیه مهم بانک سپه درباره برداشتهای اخیر از حساب مشتریان
بانک سپه در واکنش به پیامکهای برداشت وجه که برخی مشتریان دریافت کردهاند، علت این تراکنشها را شفافسازی کرد. این بانک اعلام کرد که برداشتها را در چارچوب عملیات بانکی و با هدف تسهیل خدمات انجام داده است.
💳 بانک سپه دلیل برداشت از حساب مشتریان را توضیح داد
بانک سپه اعلام کرد: «در هفته گذشته، برای رفاه حال مشتریان، مبالغی را بهصورت علیالحساب به یکی از حسابهای آنان نزد سایر بانکها واریز کردیم. اکنون با فعال شدن عملیات کارت، همان مبالغ را بهصورت دقیق برداشت کردهایم.» این اقدام را با هدف تسهیل خدمات بانکی و بدون مغایرت قانونی انجام دادیم.
📩 بانک سپه پیامک اطلاعرسانی ارسال میکند
بانک سپه تصمیم گرفت برای شفافسازی بیشتر، پیامکهای اطلاعرسانی موردی را برای دارندگان حسابهای مشمول ارسال کند. این پیامکها شامل جزئیات برداشت و علت آن هستند تا مشتریان از وضعیت حساب خود مطلع شوند.
🧭 راهنمایی بانک سپه برای پیگیری مشتریان
بانک از مشتریان خواست در صورت وجود هرگونه ابهام یا مغایرت، موضوع را از طریق سامانههای رسمی یا مراجعه حضوری به شعب پیگیری کنند. همچنین تأکید کرد که تمامی تراکنشها را مطابق ضوابط بانکی انجام داده و جای نگرانی وجود ندارد.
اطلاعیه بانک سپه درباره برداشتهای اخیر، نشان میدهد که این بانک با شفافسازی و اطلاعرسانی دقیق، تلاش کرده اعتماد مشتریان را حفظ کند. مشتریان نیز میتوانند با مراجعه به شعب یا استفاده از سامانههای آنلاین، از جزئیات تراکنشهای خود مطلع شوند و در صورت نیاز، موضوع را پیگیری کنند.




