چه کسی مسئولیت کادر فنی را قبول می‌کند؟

ذوب‌آهن در سه‌راهی تارتار، حدادی‌فر و ربیعی

نیمکت تیم ذوب‌آهن روزهای بلاتکلیفی را سپری می‌کند؛ ازیک‌طرف قاسم حدادی‌فر در آستانه انتخاب به‌عنوان سرمربی بود و از سوی دیگر مهدی تارتار مجدداً شانس همراهی گاندوها برای فصل آینده را پیدا کرده؛ اما گزینه سومی هم به میدان آمده و شاید دو گزینه دیگر را از میدان به در کند.

تاریخ انتشار: 09:10 - یکشنبه 1402/04/4
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
ذوب‌آهن در سه‌راهی تارتار، حدادی‌فر و ربیعی

به گزارش اصفهان زیبا؛ نیمکت تیم ذوب‌آهن روزهای بلاتکلیفی را سپری می‌کند؛ ازیک‌طرف قاسم حدادی‌فر در آستانه انتخاب به‌عنوان سرمربی بود و از سوی دیگر مهدی تارتار مجدداً شانس همراهی گاندوها برای فصل آینده را پیدا کرده؛ اما گزینه سومی هم به میدان آمده و شاید دو گزینه دیگر را از میدان به در کند.

هفته گذشته گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتخاب حدادی‌فر به‌عنوان سرمربی تیم ذوب‌آهن بالا گرفته بود و رسانه‌ها از برگزاری مراسم معارفه قریب‌الوقوع خبر می‌دادند. برخی دیگر از رسانه‌ها نیز مدعی شدند کاپیتان قاسم برای قطعی شدن حکمش باید دیداری با مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن داشته باشد.

اطلاع موثقی از اینکه حدادی‌فر سفری به تهران داشته و در جریان این سفر با مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن دیدار کرده یا نه، در دست نیست؛ اما تقریباً از همان زمان، بحث تمدید قرارداد مهدی تارتار جدی‌تر از قبل مطرح شد.

تارتار که طی دو فصل گذشته، هدایت تیم ذوب‌آهن را عهده‌دار بوده، بااینکه به نسبت بضاعت تیم ذوب‌آهن عملکرد فنی بدی نداشته؛ اما جایگاهش چندان محکم نیست و علاوه بر مدیران باشگاه که گویا تمایلی برای ادامه همکاری با او ندارند، جامعه مربیان استان نیز چندان تمایلی به استمرار حضور این مربی روی نیمکت ذوب‌آهن نداشته‌اند.

با توجه به ابهاماتی که در خصوص ادامه همکاری با تارتار وجود داشت، گزینه‌های دیگری برای سرمربیگری مطرح شدند، اما حدادی‌فر گزینه اصلی بود و در این مدت هم نام مربی دیگری به‌طورجدی مطرح نشده است.

حدادی‌فر که پرافتخارترین بازیکن تیم ذوب‌آهن محسوب می‌شود، فصل گذشته به‌عنوان دستیار مهدی تارتار اولین تجربه مربیگری‌اش را کسب کرد؛ اما اینک گزینه اصلی ذوبی‌هاست.

برخی معتقدند حدادی‌فر تجربه لازم برای سرمربیگری یک تیم لیگ برتری را ندارد و باید سال‌ها در این عرصه تجربه کسب کند تا شخصیت یک نفر اول را پیدا کند، بااین‌حال قاسم که خود را در معرض این انتخاب قرار داده، بهتر از هر فرد دیگری از توان فنی‌اش اطلاع دارد.

بااین‌حال در شرایطی که نه بحث انتخاب حدادی‌فر قطعی شده و نه تمدید با تارتار، رسانه‌ها از تمایل باشگاه ذوب‌آهن برای همکاری با محمد ربیعی، سرمربی سابق تیم مس رفسنجان خبر داده‌اند که البته صحت و سقم این خبر هم تایید نشده است.

خبرگزاری فارس امروز در خبری به نقل از افراد نزدیک به باشگاه ذوب‌آهن نوشته: گفته می‌شود احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، تقریباً خود را از انتخاب ماجرای سرمربی کنار کشیده و منتظر تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه و البته مدیرعامل کارخانه، مهدی کوهی، است. یکی از دلایلی که پروسه انتخاب سرمربی ذوب‌آهن طول کشیده، همین مسئله است.

این موضوع نشان می‌دهد مدیریت باشگاه ذوب‌آهن، استقلال رأی لازم برای انتخاب سرمربی را ندارد و به‌نوعی هم خواسته تبعات انتخاب سرمربی جدید را از خود دور کند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

6 − یک =