سرمربی جدید ذوب‌آهن، در مراسم معارفه تأکید کرد:

بلد نیستم رؤیا بفروشم!

به فاصله چند روز پس از انتخاب محمد ربیعی به عنوان سرمربی جدید تیم ذوب‌آهن، مراسم معارفه او با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت و هیئت‌رئیسه باشگاه و جمعی از خبرنگاران به انجام رسید تا گاندوهای اصفهانی به‌طور رسمی فعالیتشان برای لیگ بیست‌و‌سوم را آغاز کنند.

تاریخ انتشار: 10:57 - شنبه 1402/04/10
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
بلد نیستم رؤیا بفروشم!

به گزارش اصفهان زیبا؛ به فاصله چند روز پس از انتخاب محمد ربیعی به عنوان سرمربی جدید تیم ذوب‌آهن، مراسم معارفه او با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت و هیئت‌رئیسه باشگاه و جمعی از خبرنگاران به انجام رسید تا گاندوهای اصفهانی به‌طور رسمی فعالیتشان برای لیگ بیست‌و‌سوم را آغاز کنند.

علی احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن طی سخنان کوتاهی به ربیعی و همکارانش خوشامد گفت و با اشاره به پست اینستاگرامی سرمربی جدید پس از قطعی‌شدن همکاری،‌ بر اصالت و قدمت این باشگاه ۵۵ ساله تأکید کرد.

او با بیان اینکه اصول باشگاه ذوب‌آهن بر مبنای اخلاق‌مداری است، ویژگی‌های اخلاقی و دانش فنی ربیعی را ستود و به مسیر مربیگری او از سطوح پایین‌تر تا لیگ برتر اشاره کرد.

آن طوری که احسانی اشاره کرد، در گذشته استراتژی باشگاه حرکت گام‌به‌گام و آهسته بوده، اما هم‌اینک استراتژی متفاوتی را در پیش گرفته و مدیران باشگاه و هواداران نگاهی به صدر جدول رده‌بندی دارند.‌

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که مدتی است، گمانه‌زنی‌هایی درخصوص تغییر او وجود دارد، خطاب به ربیعی گفت، به توانمندی شما اطمینان داریم و انتظار داریم با استفاده از ظرفیت آکادمی و تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان، تیم خوبی را آماده کنید و باشگاه و شرکت حمایت لازم را خواهند داشت و منابع باشگاه برای موفقیت تیم بسیج خواهد شد.

احسانی همچنین از مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن درخواست کرد کمک‌های خود را از باشگاه و تیم فوتبال دریغ نکند.

محمد ربیعی هم که پیش از شروع رسمی مراسم، به همراه چند نفر از همکارانش وارد سالن شده و با خوش‌رویی با حاضران به خوش‌و‌بش پرداخته بود، پس از اینکه به روی سن فراخوانده شد، با ابراز خرسندی از حضور در تیم ذوب‌آهن، مدعی شد تنها مربی ایرانی است که سابقه قهرمانی در لیگ دسته سه، دو و یک را دارد و اگر امروز در لیگ برتر مربیگری می‌کند، وام‌دار کسی جز خدای بزرگ نیست.

محمد ربیعی از پیش‌کسوتان و‌ تاریخ‌سازان باشگاه ذوب‌آهن رخصت گرفت و تأکید کرد برای موفقیت در تیم نیاز به کار و تلاش روزی ۱۴، ۱۵ ساعت است.

او از مهدی تارتار به عنوان یک مربی سالم یاد کرد و از تلاش‌های او در دو سال حضورش در تیم ذوب‌آهن تشکر کرد. ربیعی شعارش در فوتبال را رویش باورها عنوان کرد و بیان داشت: بازیکنان باید بدانند در چه باشگاه بزرگی بازی‌ می‌کنند و با صبر و حوصله فلسفه بازی را در تیم جاری کنیم.

او با اشاره به گفت‌وگو با مدیران ذوب‌آهن تأکید کرد فوتبال برای او یک برداشت پروژه است و بلد نیست رؤیا بفروشد، بلکه کار صادقانه می‌کند.

سکاندار ذوب‌آهن در حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت که در غیاب مدیرعامل در مراسم معارفه و آغاز به کار سرمربی جدید شرکت کرد بودند، گفت که فوتبال خم رنگرزی نیست و باید با برنامه و در گذر زمان به نتیجه رسید.

او به درخواست مدیرعامل باشگاه برای استفاده از محصولات آکادمی واکنش نشان داد و گفت: عملکرد آکادمی ذوب‌آهن خوب بوده، اما در کنار ساخت و تولید، باید تیم‌سازی هم انجام شود ‌و برای رقابت با تیم‌هایی که در رده‌های اول تا ششم ادوار اخیر لیگ قرار گرفته‌اند، باید بودجه معقولی در اختیار داشته باشیم.

ربیعی که در طول برنامه تیم جدیدش را با عنوان ذوب‌آهن کبیر نام می‌برد، سابقه و هواداران متعصب را امتیاز خوبی در مسیر رشد ذوب‌آهن دانست، اما تأکید هم داشت که تیم نیاز به مهندسی دارد و با برنامه‌ریزی درست می‌توان ارتقا نسبی داشت.

ربیعی در پایان صحبت‌هایش یک بار دیگر از اینکه با باشگاه اخلاق‌مداری همچون ذوب‌آهن همکاری دارد، ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد خوشحال است با تیمی همکاری می‌کند که اصالت و قدمت دارد، اما وقتی خوشحال‌تر می‌شود که هواداران را شاد کند.

در ادامه نیز پیراهن و شال هواداری تیم ذوب‌آهن توسط مدیران ارشد و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به ربیعی اهدا شد و پس از آن نیز با آنکه اعلام شده بود روز دوشنبه، نشست خبری محمد ربیعی برگزار می‌شود، پس از پایان مراسم اهدای پیراهن، خبرنگاران به دور ربیعی جمع شدند و سؤالات خود را از او پرسیدند و سرمربی جدید ذوبی‌ها که در همان برنامه اول خوش‌برخورد نشان داد، با حوصله پاسخ‌گوی سؤالات شد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

یازده + سه =